Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 21. juli 2009

HARRY POTTEER!!! HAAARRY!

Image and video hosting by TinyPic
YAY! Jeg har nemlig været inde og se den nye Harry Potter :D Hahah!!
Var jeg... den 18! Det faktisk et stykke tid siden! Dagen efter jeg kom hjem fra ferie!
Main, jeg har jo næsten ikke skrevet noget.. heller ikke om min ferie? Nå men...
Filmen var faktisk ret så god! Rimelig god!! Overraskede mig faktisk!! For 5'eren var rimelig utrolig dårlig og meget skuffende!
Men den her! DEN VAR GOD! Virkelig..
Og VIRKELIG flot! Man kunne virkelig se de havde mange penge til at lave den! Virkelig virkelig flot film!! Utrolige effekter og virkelig smukt filmet! Det vil jeg gi' den er VIRKELIG flot! Den flotteste af dem alle!!
Jeg har virkelig lyst til at se den, igen, på grund af så flot den er!

Nå ja,
Forhold til bogen: Synes jeg det er gået meget godt faktisk! Jeg tror nok også det er fordi det er så lang tid siden jeg har læst bogen! Men den var ikke noget hvor jeg blev sur og irriteret over noget stort, eller noget manglede osv. :D Så det er bare super ret så godt!!
Og så selve filmen,
Der synes jeg bare der var nogle SUPER fede detaljer! Faktisk helt vildt! Og en del af dem faktisk! De var virkelig gode mange af dem!!
Jeg synes bare det var super fedt!! - Meget sjovt også :D Og flotte ting! Og ja.. Fantastisk!
Skuespillere - Tja, Daniel Radcliff synes jeg ikke spiller så godt. Eller, selvfølgelig spiller han da godt? Men helt ærlig, så kunne det godt være bedre! Han er langt fra lige det bedste.
Ham som spiller Malfoy, Tom Felton, synes jeg faktisk spiller ret så godt! Og det er nok ham (karakteren han spiller) i filmen, som man, ihvertfald som jeg, har mest en følelse for... Altså, føler for.. - Wow, det danske sprog er underligt - Man har en holdning, en følelse.. altså en følelse at det er synd for ham, og åh nej! Og Gud, osv.. huh whatever, det danske sprog er underligt!
Nå men, jeg kunne ihvertfald ret godt lide ham i den her film, og synes virkelig han var godt til at udtrykke sine følelser, og man fik, ihvertfald jeg, virkelig melidenhed med ham! Nu vel..
Men alt i alt, ret så god film.
Der var meget kærsteri i den! Og min mor nævnte det HELE tiden, som om det var noget specielt, men jeg så det som meget normalt, og synes faktisk ret godt om det. Så det synes jeg var en god del. (Ikke fordi jeg nogen sinden acceptere ham og Ginni er sammen - Jeg har aldrig helt forstået det, det for underligt!)
Og utrolig flot kvalitet og flot lavet, helt utroligt! Og flot redigeret og filmet!
Wow..
Ja, høje point for mig ihvertfald! Heh !

Ingen kommentarer: