Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 2. juli 2009

Cape cod!

Jep! Nu er vi på Cape Cod! En vildt fed og flot ø :D
Vi sejlede af sted kl. 13, fra Boston, og jeg synes virkelig det er utroligt at det var i da jeg var i Boston. Nå men, det tog 1,5 time - og jeg blev SÅ søsyg!! Også min mor.. Åh det var slemt. Og jeg har det stadig slemt på grund af det. Og så når jeg hele tiden kommer i tanke om den pandekage jeg fik i Boston i dag, der var SMØR på! Og jeg får det så dårligt ved at tænke på da jeg smagte på smøret, fordi jeg troede det var IS! um...

Nå men, det var rigtig flot at sejle ind til øen, virkelig flot! Øen er virkelig flot! Fyldt med strande, og hver hvor vi er, er der virkelig fede huse!
Vi bor det FEDESTE sted!! Det er så fedt!! Det er lige på stranden! Og VIRKELIG på stranden! Det er helt vildt! super fedt sted! og super hyggeligt!!


Vi gik så ud og købte en KÆMPE pizza, fordi vi skulle ha' noget frokost, den smagte godt!
og så begyndte det at regne og tordne helt vildt! Rigtig meget.
Vi tog så afsted og spiste, på en super fed restaurant! Den var rigtig sjov! Med alle mulige vilde ting! Og rigtig god mad! Og så var der en tjener som lignede Charlie Cox! Rimelig meget! tihi!


Som i Casanova! Med langt hår, Det var sjovt! ;)
I morgen skal vi ihvertfald kigge på byen, og jeg skal virkelig i nogle af de butikker! Der er nogle af de fedeste trøjer. Det er egentlig utroligt mange butik med trøjer! Så jeg håber jeg kan finde noget!
I går tog vi først hen til China town, og så lidt på ting der og sådan! Så tog vi toget til Harvard universitet, det var ret sjovt ;) og så fik jeg købt to bøger, Inkheart og City of ashes, We :D

3 kommentarer:

Far sagde ...

Hej Line <3

Lyder til du nyder det1 dejligt :o)
Du skal nok have købet et par kuffeter ekstra med alt det du køber ;o)

Lone sagde ...

Hej Lino

Dejligt at høre at du hygger dig og ser en masse :-). Ærgerligt at du blev søsyg, jeg håber at du har det bedre:-) Hvor må det være fedt at have tid og mulighed for at shoppe igennem og hvis man skal shoppe igennem så er USA vist det helt rigtig sted.

Knus Lone

Mia sagde ...

Hej søde line

Sjovt at læse om hvad i oplever, ih det lyder fedt! Kan lige forestille mig hvordan det er at spise smør når man tror det er is!!
I morgen tager vi til Samos, håber det bliver godt, jeg er lidt spændt på hvordan det bliver at flyve med en lille bebs på tre uger.
Hils og glæder mig til at læse mere

Knus fra os alle tre