Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 26. juli 2009

HVOR PINLIGT!!! Kæmpe fejl i Tour De France


Det mest pinlige skete!! Da top tre kom op og stå på podiet! Meget smukt og flot, og jeg vil nok sige, at det var et rigtig flot podie!
Og så skulle der jo spilles nationalsang!
Men hvad kom så? DEN DANSKE NATIONALSANG!!!!!
WHAT?!?!?! Jeg tænkte bare, Eh? Den spanske nationalmelodi? Er den virkelig det virkelig mig der er dum? plejer det ikke være den danske det der?
Men nej dog, DE SPILLEDE DEN DANSKE OG IKKE DEN SPANSKE!!!! UM! Jeg FATTER ikke hvordan man kan lave sådan en sindssyg fejl?! HVOR ER DET SYGT!! Først tænkte jeg.. Nåh, de spille vel for alle på podiet, men nej, for der er INGEN danskere der!! INGEN!! Det var SÅ underligt!! Af ALLE? Den danske? DANSKE? Der er INGEN danskere som har NOGET som helst med at vinde at gøre. Wow, underligt!
HVORDAN KAN MAN LAVE DEN FEJL?! Jeg fatter det ikke!!
Og Stakkels Contador, står der, og fatter ikke hvad der sker, de spiller en helt anden nationalsang! Selvom de skulle spille hans! Wow, det er underligt!!
Jeg har det helt forfærdeligt så pinligt synes jeg det er!!
Og så at de ikke opdager det!! Men spiller den færdig! Main!!!
Ih ALTSÅ, stakkels stakkels Contador! Åh jeg har så ondt af ham!!! um!! Jeg har helt ondt i maven af det!
Men hvor var det bare dejligt at se hvor glad han blev da de lang tid efter fik spillet den spanske nationalsang!


Man kan se video af det her: http://tour2009.tv2.dk/video/index.php/nodeId-23949699.html !

Ingen kommentarer: