Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 26. juli 2009

WOW en vild afslutning!


Oh God, det var SYGT! Det var SÅ vildt!
Okay. Til sidst var der ingen udbryd mere, men kun et felt.
Og så kom Mark Cavendish! Og han spurtede forbi, og INGEN! INGEN! Kunne følge ham!! Og så kører han ind, og vinder den sidste, Champs-Élysées etape! Langt foran de andre! Han er fantastisk!

Den BEDSTE sprinter! Det var SÅ VILDT!!!!! Utroligt utroligt!! Han er så utrolig!!!
Han vandt seks!! SEKS etaper i ALT! I ÅR! Det er så vildt så det sygt!! SEKS!!! SÅ VILDT! Og han har sprintet til sejer på næsten alle! Og det utroligt!
Wow, den mand er kun 24 år! Og har allerede vundet 10 i alt! Det er SÅ utroligt!!
Resten af etapen var kedelig! De gjorde intet specielt, eller spændende! - så, sådan gik det.


Jeg vil ønske Alberto Contador stort tillykke! Jeg synes han har fortjent det, og jeg synes virkelig han er god! Synes det er virkelig flot! Stort stort tillykke!
Andy har virkelig også fortjent sin 2. plads, OG sin ungdoms trøje! Virkelig meget! Fantastisk, STORT tillykke kære Andy :D
Jeg synes også Franco Pellizotti virkelig har fortjent den prikketrøje! Virkelig også :D

Jeg synes nu de fleste har fortjent det de vandt!
Selv Lance Armstrong! Selvom jeg dog, helst vil have Fränk selvfølgelig fik 3. pladsen! Men stadig! Du har sgu fortjent det alligevel Lance!
Godt Tour de France! Og vild afslutning! Heldigvis!

Ingen kommentarer: