Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 29. juli 2009

Metallica koncert..


Woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow!!!!!
Jeg aner simpelhen ikke hvad jeg skal sige, og hvordan jeg skal beskrive det.
Men det var FANTASTISK!!!!!!!!
Og jeg kan sige, jeg har ALDRIG oplevet noget lignende!! ALDRIG!! Helt super bogstaveligt talt! VIRKELIG WOW!! Det var så vildt!! SÅ VILDT!!!
Det var SÅ fedt!! Og helt anderledes fra alt andet jeg har oplevet!! Ikke på grund af deres musik genre eller noget, det var bare HELT speicelt!
Lige nu kan jeg slet ikke forstå jeg har oplevet det! Det var bare så vildt!!
Og det HELE! HELE vejen igennem var det bare fedt!!
Jeg kendte kun 3 sange, men alligevel blev det aldrig kedeligt eller ensformet!! Det var fedt HELE VEJEN igennem!! WOw altså!!!
Og det var det vildeste lysshow! Og der var ild og det hele!! Utroligt vildt!!
MAIN!
Det var så utroligt!!
Og lyden var PERFEKT! Helt perfekt højte!! Det var så vildt så fed en højte det var!!! - HELT vildt godt!! Og lyden var også bare fantastisk!! Det var så vildt!!
Og de var bare SÅ seje! Og Lars Ulrihc holdt en LANG takketale, og begynte også at synge Kvinde min - Hahah :D Crazy!
Det var bare så vildt!!! FANTASTISK!! Så perfekt!!!
Ah! jeg kan slet ikke forstå jeg har været der!! Det var så vildt!!!
Og vi stod en masse forskellige steder! Først mit inde i det hele, og der kunne jeg INTET set! Rent faktisk INTET! Min far løftede mig op et par gange, og det var bare sådan "AH! Der er sgu mennesker på scene! OG LARS ULRIHC!! Flip ud " :D hahaha!! Ret mystisk jeg er SÅ lav! Men der var nu også kun mænd næsten.. og de høje :D
Så gik vi længere tilbage, og så kunne jeg se mennesker :D WE!
Og så gik vi op på en trappe ved toiletterne!! Og det var HELT vildt så meget jeg kunne se :D Det var så fedt!! Så gik vi lidt ned på gulvet, og senere kom vi højere op på trappen, og der stod vi bare VILDT godt!! Vi kunne se så meget :D
Til sidst gik vi hen mod udgangen så vi kunne komme hurtigere ud (og det gjorde alle andre også!) og der stod jeg på den anden side af armlænet på en trappe, så jeg skulle holde godt fast med armende, og der så vi bare FANTASTISK!! Det var så vildt så tæt på vi var og så godt vi så!! Ey! og det var der hvor de alle sammen holdt takketale :D haha!!
Jeg tog ikke billeder der inde.. for man måtte ikke ha' kamera med! De visiterede os endda også! he.. Så. Ja.. Men wow... Kunne ellers ha' fået nogle vildt gode billeder og videoer der :D Men nå well. Jeg tog få billeder og nogle videoer med min mobil, men det blev jo selvfølgelig ikke godt :) Men man kan da ihvertfald høre noget :D

Eh hvor var det altså vildt!!

Ingen kommentarer: