Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 26. juli 2009

Tour de France afslutning


Ah dog.. Ja
Fränk kunne ikke kæmpe sig op. Lance Amstrong var HELE tiden på ham, hver gang han bevægede sig. Det samme med Andy, Alberto Contador sad hele tiden på ham. Det var faktisk vildt. Hver gang Andy bevægede sig, var Contador lige bag ham, hver gang! - Han kunne følge med hver gang.
Men Andy kunne jo heller ikke give sig helt, på grund af Fränk :) Han skulle jo ha' Fränk med!
Og en helt anden vandt etapen, Juan Manuel Garate - ingen af favoritterne! såh..
men well, Fränk på 5 pladsen desværre kun! Han havde fortjent 3. pladsen!
Så, I dag! Den sidste etape!! AFSLUTNINGEN! På Champs-Élysées! Det sørgeligt! Jeg vil se mere Tour de France!!!
Men det bliver fedt :D
Det altid så sjovt!! Jeg håber det bliver så fedt som altid!


Tillykke til Alberto Contador! Vinder dette års tur! (Jeg synes ikke det skulle ha' været dig :P) Men tillykke tillykke!
Andy nr 2! Vildt flot :D yaya!!! Og Lance Amstrong som nr. 3! (skulle ha' været Fränk) Herligt!

Um! Og jeg savner Jens Voigt! UM! Jeg savner hans kommentarer og underlige ting at sige! Og hans helt geniale tyske accent!
Stakkels Jens, ligger på hospitalet totalt forslået :S Håber han snart får det bedre!! Ærgeligt han ikke kan være med i dag!! - God bedring Jens!!
Og så må vi håbe at David Zabriskie kan komme tilbage næste år! Han er også bliver genial :D Med hans herlige sange før etape start og underlige kommentarer! Jeg savner også virkelig ham! Stakkels Dave brækkede ryggen :S
Håber snart du kommer tilbage til touren! Du har været væk for længe! Jeg håber Virkelig virkelig han kommer tilbage!!
Nå Men, nu er nu!
I dag er afslutningen!
Det bliver spændende og sjovt :D we!
Det var nu end en god tur :D Og selvom jeg ikke har set største delen af det, fordi jeg jo var i USA, så har det nok været den tur jeg har forstået mest af! Endnu, så skal man jo også ha' set det et par gange, for at være med, og forstå tingene :D Jeg tror nu ingengang jeg fik set det ordentligt sidste år!
Men i år! Det var spændende!

Ingen kommentarer: