Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 30. juli 2009

Jeg har fundet mine gamle Unite billeder og autografer...


- den kop var SÅ sej!

IIIH!!!
jeg har lige fundet mine gamle Unite autografer og hilsner på kort!! WE!! - Det er bare SÅ SEJT!!
Yaya!!!! hihihi!!
Wow, det var så fantastisk :D ey!!!
Um! Det er så vildt :D Hvor er det bare sjovt at finde at det igen!!
Det var bare sååå sejt :D
Og de vinkede til os da de gik på scenen :D EY! Cooooolt :D
Og jeg kan huske at Salar bare var så VILDT sjov :D hihi!!
Okay, haha, men det var altså super fedt :D De var så seje og søde!! Og mig og Sophia var helt oppe og køre, og gik helt amok i flyet hjem :D haha!!
Det ærgeligt man er så grim når der skal tages sådan nogle billeder, ikke? Haha, jeg ligner LORT!
Men well, MAIN! Det var fedt og vildt!! EY!!
Go Unite ! (HAHA)
Og så var der billeder af mig på deres hjemmesiiide!! MUHA! COOLT :D
Men um, den side er forsvundet nu :S IKKE GODT!! Øv.. og jeg vil faktisk gerne ha' de billeder?!

Ingen kommentarer: