Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 15. juni 2010

Dear Dear, this video is wonder and Adam is full!



Jeg er CRAZY about this video!!

Ting jeg gerne vil pege ud:
0:15- 0:36 er FANTASTISKHED! - Noget af det fedste jeg nogensinden har set!!

0:13-0:20 - FANTASTISK fantastisk! - Så genialt lavet, og SÅ flot klippet med fødderne og rytmen, det er simpelhen noget som får mit klipper-hjerte til at freake!
0:20- 0:22 - GENIALHED!! Ser utrolig dejligt ud!! ELSKER DET!!
0:23-0:24 - Jeg anede ikke han kunne gøre det med sine ben :o
0:27-0:29 - "..is some love" Den her overgang er FANTASTISK FLOT!! Jeg er HELT vild med den! Og det er GENIALT set og VILDT fedt lavet! Virkelig!! Gid jeg var så klog! Jeg er helt VILD med det!!
0:32-0:33 "..between the dark sight..." Okay, kunne har lige blive mere fantastisk? God! Det ser bare FEDT ud! Og som lyset skifter!!!! FANTASTISK!!
0:37-0:38 Hej guitarrist/bassist! - Ser SUPER godt ud når han smider sig imod træet! og så kigger på dem ved træet - som det passer PERFEKT med rytmen og som han synger!!
0:42 - Cuuuuutie!!! - Og lyset er fantastisk her!
0:44 - "If I had YOU" - Han kigger på kameraet LIGE når han synger "YOU" og der bliver liiige som han kigger KLIPPET væk!! Super!!
1:13-1:14 - Adam i rødt lys, og kigger på kameraet og lige når han siger "YOU" bliver der klippet væk til blåt lys hvor han kigger væk - GENIALT! GENIAAAALT!
1:21-1:27 - SER SUPER FEDT UD!! FanTASTISK tøj Adam (Ha' hat på FOR EVIGT) og danser bare viiiiiirkelig dejligt! uf!!!
1:28-1:30 - Kunne han være mere cute ??
2:36 - Hende pigen med det lange hår som ser ud til at vandre og danse sanseløst rundt helt alene - oh my dear! Jeg er HELT vild med det! Det er virkelig flot og med SÅ meget sjæl i det! og med de blik!!

Videoer er ALTID fedest i starten xD

Klipperi:
Okay okay OKAY!
Jeg synes virkelig den her film er flot klippet! Og det er seriøst!
Først, alle de måder den er klippet på er bare fantastiskhed! Det er en virkelig dygtig redigerer!! - Det passer perfekt ved hver en lille tone, hver en lille rytme, det er bare PERFEKT! Og alle detaljerne er bare PERFEKThed! - De bliver bare ved med at komme, nye og nye og nye! Hvor jeg bare sidder "WOW" - I hver lille ting! Det er så fedt lavet!!
De hakker som bliver lavet i "Y-Y-Y-Y-Y-YOU" ... Well, det er ikke FANTASTISKHED! Jeg synes det ser super godt ud, og er vildt fedt! Er en virkelig super fed effekt! Kan virkelig godt lide det! - Og hvis der skulle være hak NOGEN steder NOGENSINDEN så skulle det være LIGE der! Så det slipper de rigtig godt fra at gøre!! Selvom det ikke er altid jeg er vild med hak som dem! MEN det ser godt ud!!

Selve billedet:
Starten er utrolig flot! VIR-KE-LIG! - De utrolig flotte træer og det sted han er, og han ser bare SUPER godt ud! Flot filmet med tempo - og super til rytme!
- Mennesker der danser? Hvad kan man sige, det er jo en ret enkel video, selvom den jo er så professionel - men det er faktisk et ret super element! Synes sgu det sejt med de mennesker der danser, og det ser virkelig godt ud! Det gør det! Super fedt med folk der danser, og der er taget nogle virkelig fede bevægelser og detaljer ud!
Jeg ELSKER virkelig meget det at det er i en skov, virkelig fantastisk!! Smuk smuk skov!
Og det FEDESTE er når ALLE de mennesker går, de går SÅ fedt i tempo og med rytmen og det ser bare SÅ VILDT FEDT UD!! Jeg ELSKER det!!!
Og de mennesker de har fundet, og som de er stylet er bare SÅ FEDT!! Prøv at se på alt det geniale tøj, det ser SÅ fedt ud!! Og make-uppen, det bare super super fedt og flot!! WOW

Farver/lys:
De lys der er i filmen, (som jo er lagt på bagefter selvfølgelig) dem som farer rundt nogle gange, jeg ikke sikker på hvad jeg skal sige om det. Nogle gange ser det bare FANTASTISK super GODT ud! - Nogle gange er effekten i det SUPER amazing, hvis man tænker på dem i enkelheder! Det virkelig fedt, og det ligner noget "magisk" eller noget skydning med lys (i den gode retning) og det synes jeg virkelig er FANTASTISK! Og så er der det som de lys giver i helhed når man ikke tænker på dem alene! De giver virkelig gode effekter! Virkelig!! og det bliver vist virkelig super super godt! - det giver virkelig noget godt og magisk over det!!
Samtidig har de de her VILDT store lamper, som det ser ud, som lyser VILDT op i baggrunden, og det ser bare SUPER godt ud! Jeg ELSKER den effekt det giver!!
Det ikke altid jeg er helt vild med farver som disse! Det passer langt fra til alting! Men her er det bare GENIALT! Det virkelig godt set, og det ligner jo bare lamper som lyser! Det virkelig VIRKELIG fedt som det skifter hele tiden, og ser bare fantatisk fantastisk fantastisk UD!! Jeg kan virkelig godt lide disse farver! Og de lever jo ind sammen med de små lysstråler som flyver rundt!
2:20-2:50 - De blik og lys der er der er bare SUPER fede!! Det giver en helt utrolig fantastisk og mystisk effekt! Som bare virkelig er drømmende!!!

Adam HIMSELF:
Seriøst... Adam skulle være vred og danse for EVIGT!!!
My Dear dear - han er bare cute når han danser *die*
Jeg er vild med ham i den her video! Han er bare fantastiskhed!! Dog lider jeg ikke den underlige lange hår, doh, men alt ander er super!
Jeg elsker virkelig når han danser, det SÅ fedt som han hele tiden danser, det så viiiildt fedt!! - Han er fantastiskhed :D Og tøjet! åh dear, DET ER SÅÅÅ FEDT DET TØJ!! Jeg Eeeeelsker det!!

Sangen:

Sangen er jo bare amazing! - Jeg kender den jo allerede og synes bare den er SÅ vildt god! Rytmen er VIRKELIG dejlig og fed! super super super duper!! - Den rytme er bare GENIAL! Og teksten og sangen, det bare VIRKELIG fedt!! Jeg liker den virkelig meget!
Det den slår over til på: 2:20-2:50 er bare SÅ VILDT FEDT!!!! jeg synes det lyder SÅ FANTASTISK! Elsker det!! når han synger "I got you stucked on my mind" den første gang og man tænker "okay nu er det her stykke slut" men SÅ forsætter det ENDNU en gang! Det er bare SÅ FEDT!!! - IIIH!

Alt i ALT! Fantastiskhed!! - Langt fra en af de bedste, men UTROLIG dejlig er den!! og den gør mig glad glad GLAD!!!! Adam gør mig altid glad <3

Ingen kommentarer: