Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 9. juni 2010

Tillykke kære Johnny


Åh ja, Dear Johnny (er der ikke en film der hedder det? Dear John...?)
Ih, altså! Hvor er det lykkeligt og dejligt at kunne fejre dig!
Jeg ønsker dig utrolig højt tillykke med fødselsdagen! Virkelig dybt!
Jeg håber du får dig en helt vildt fantastisk dag, med masser gaver, hygge og bare ro og fred med din dejlige familie!
Desværre har jeg ikke tid til at skrive meget til dig! Men jeg holder utrolig meget af dig, du er sådan en fantastisk person, og jeg ønsker dig virkelig alt godt! Du er sådan en inspirerende person, og er så talentfuld som ingen anden!
Jeg ønsker at dig og din familie får en dejlig dag sammen, og alt er godt!
Stort strort tillykke med fødselsdag :D HURRA!

Ingen kommentarer: