Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 20. juni 2010

Vlog life in LA

Okay, I'm Vlog addicted!
men kun når de kommer til nogle specielle Vlogs!
Specielt dem med Yu i!!
Jeg kan fortæller jer, at mine yndlings er Yu og Brittany's Vlogs! Seriøst! De er FANTASTISKHED!!
Det er alle dem fra LA der er super!! De kender alle hinanden og er alle venner, og filmer alle hinanden! Det er bare SUPER fedt!! Jeg ELSKER Det! Helt afhængig!
Jeg elsker simpelthen at bruge tid på at se på de her videoer! Mere og mere random de er! De er geniale!! Det så dejligt at få et insider i deres liv ovre i LA, og som de alle er venner sammen og så videre.
Og Brittany og Yu som er roomies, de er de bedste, og bare så SUPER søde begge to :D Genialhed!! Jeg håber bare hele tiden flere vil komme!!
Suzy er Brittany's BEDSTE ven! Så selvfølgelig kender Yu hende også! Og han har været ret så vild med hende! Men hun er FORFÆRDELIG og de havde et KÆMPE skænderi på Twitter! Jeg har så ondt af Yu! og det er virkelig tydeligt at han er vild med hende! Men jeg bryder mig VIRKELIG ikke om hende! Og slet ikke efter havd hun har gjort mod Yu! Men hun laver også Vlogs! Faktisk en del.. og de kan være fine, men kun fordi Yu og Brittany er i dem!!

This is one of the best, cause it's just SO random, and just shows how their life really is and how it really works and go xD

4:03-4:15 er det BEDSTE!!!!!!!!!! - Det er simpelthen SÅ GENIALT!! (og han er SÅ sød med den kam i munden, uf) og bare det BLIK han har når han kigger på hende! OH MY! Bare hele vejen igennem hvor han bare kigger på hende, Oh my ... og *suk* - han er sååå... ja xD Uf!!! - De er geniale sammen de to xD

Her er andre SUPER gode videoer fra dem:
- 2:40-2:47 Det bedste EVER!!!!! Jeg får TOTALT grineflip!! ÅH MY!!! HAHAHAHAHHAHAHA!! - GENIALT!!
1:37-2:00 JINXX AND SAMMI!!! - Dem fra billederne :D De to super søde, åh!

Ingen kommentarer: