Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 11. juni 2010

Eksamens liv


Aaaaaaah!
Eksamenerne er syyyyge!!!
Jeg bliver sindssygt snart syg og smadret på grund af de eksamner!
Det er sådan nogle syge måder de bliver lavet på! Jeg skal kunne det alt HELT udenad!!! Og så skal jeg læse alt det lort! Og jeg skal kunne ting udover min normalviden (fx. i engelsk) det vildt svært det her -.-' Har seriøst aldrig prøvet noget så utroligt svært før!! Og så hårdt!! Hvad SKER der for det!!! - Hvad er det for en latterlig eksamen-form?!
Dansk gik okay... det spurgter slet ikke om de ting jeg regnede med, og jeg fik 10..Den var nu også den letteste!
Så er der matematik.. og jeg lavede nogle virkelig dumme fejl! Virkelig!! Rigtig surt! Men fik dog 7, og det var fint fint!
Så er der DUMME fysik! Jeg læste uafbrudt i 4 dage, og blev helt sindssyg af alt det fysik!! - Og jeg kunne bare ikke bruge det til NOGET!!! Seriøst!!! Så jeg læste og læste imens jeg var der, og jeg fattede INTET! Hver gang jeg fortalte noget, spurgte de så igen, og jeg kunne bare IKKE svare!
Selvfølgelig startede jeg også det hele med at vælte Censors Kaffekop, og senere ødelagde jeg også noget glas, FLOT LINE!! .. Jeg var simpelthen SÅ dårlig!! Og censor og lærer vidste seriøst også at det var noget rigtig lort det jeg lavede da de var henne ved mig -.-' AAAAAAAAAAAAH!!
Så jeg fik FUCKING 02!! Den værste karakter jeg NOGEN SINDEN i mit liv har fået!! Har ALDRIG i NOGET nogensinden fået 02 før... flot!
Og sidste gang i fysik fik jeg famne 12!! - og det var den HØJESTE karakter jeg nogensiden havde fået, DEN GANG! Seriøøøøøst!! Hvor var det noget lort!!
Så har jeg så ENGELSK og TYSK!
og engelsk slår mig seriøst ihjel -.-' Det er virkelig det værste!! Det er SÅ hårdt, og jeg aner virkelig ikke hvordan jeg klarer det!
Tysk tror jeg kommer til at gå fiint nok... så vidt jeg ser på det ind til videre!!
Så så...
Det er HELT vildt som jeg bare har brug for FERIE!! Jeg har brug for ro, og ingen tanker!! iiiiih!! Virkelig meget!! Bare EN uge til!! EN uge!!!

Nå ja, udover det er jeg blevet halv afhængig af Black Veil Brides og Andy Six xD HAHAHHA
!!

Ingen kommentarer: