Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 27. juni 2010

Mine karaktere i 10. klasse

Så er folkeskolen og 10. klasse slut! Hvis de spurgte mig for nogle år tilbage ville jeg ALDIRG ha' troet at jeg ville gå i 10. klasse... det mystisk... Jeg ved sgu heller ikke hvorfor jeg valgte at gå på den dumme efterskole! Det bedste valg jeg har taget var at stoppe på den efterskole! Ærgeligt at jeg fik brugt så meget tid på det sted!

Mine karaktere:

Skriftlig:
Dansk: 10
Engelsk: 12
Matematik: 12
Tysk: 10

Mundtlig:
Dansk: 10
Engelsk: 7
Matematik: 7
Tysk: 12
Fysik: 02

Mit gennemsnit er: 9,1111...


Så, jeg fik en del 12 taller og dem er jeg helt vildt glade for! Det fantastisk! Især mundtlig tysk betyder meget! Og også skriftlig engelsk! utroligt!
Men jeg fatter simpelthen ikke hvordan jeg fik 12 i matematik.. gad vide om det var en fejl? Jan jeg virkelig ha' lavet næsten alle opgaverne rigtige... det giver ikke rigtig mening... Jeg forstår det ikke.. hm whatecer..
Jeg er også bedre til tysk skriftlig end mundtligt.. men altså, 10 er helt helt helt fint!! Jeg er glad for mine karaktere, de er super gode, så det er bare dejligt ;)

Ingen kommentarer: