Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 24. juni 2010

Det er jo LIGE det jeg gør, dobbeltmoralsk!


Ja, jeg siger min mening. og det gør jeg tit. Især her på nettet! Jeg er ligeglad, men hvis der er noget jeg mener, så siger jeg det.. Ikke at det skulle være noget specielt..
Men hver eneste gang, eller ihvertfald tit, jeg siger noget. Som fx. fortæller jeg "Jeg er altså ikke enig" eller "Ej, det synes jeg så bare slet ikke". Så virker det som om folk bliver forarget!
Og hvad de siger, helt klart, hvad de siger HVER gang er, "Alle har jo deres egen holdning, vi er ikke alle enige", de siger det VILDT anklagende og som om det er mig som ikke kan se der er forskellige holdninger, som om det er mig der har gjort noget galt... og jeg tænker bare, WHUT? Det var jo LIGE det jeg sagde!!! JEG er den person som LIGE har bevist for DIG at alle ikke har samme holdning!! Så hvad er det for noget lort at sige?... Det er folks svar på ALT, "Ja, vi har jo alle hver vores holdning" Helt ærgelig, så kom dog med et bedre argument til at det du siger er sandt!! - Doch!
Ja okay, jeg ved, jeg elsker at diskutere og jeg bliver VED! Jeg kan diskutere igen og igen, fordi jeg bare vil slå min holdning fast, og fortælle hvorfor min holdning kan være rigtig!! - Og jeg kan blive ved i uendeligheder! Og det tror jeg nok alle har fundet ud af! Men jeg kan sgu ikke gøre for det! Hvis jeg ikke har fået talt det ordenligt igennem, får jeg det helt dårligt! Det er så forkert, og jeg kan ikke lide at folk bare vinder på den måde.. Jeg vil fortælle MIN holdning og forklare hvad JEG ved! Og ikke bare at folk siger ""Det lige meget, vi har hver en holdning,"*hemmeligt tænke: hahahaaa, hun er helt dum i hoved og er siger ting som slet ikke er rigtige"... Doch, jeg vil altså bare gerne fortælle min holdning og få folk til at forstå det, og vise folk at det faktisk er et ordentligt syn på sagen som jeg har!
Men folk siger bare "Vi har hver vores holdning"... anklagende! Som om jeg beskylder dem for ikke at ha' ret!
Og nej, jeg ville diskutere om ALTING! Det er tit det bare er fint at folk siger "Vi er bare ikke enige" Men nogle gange er det seriøst irriterende!! og hvis man først er begyndt at diskutere, er det virkelig irriterende at folk bare siger "Nånå, det jo din holdning"
Huh, jeg bruger endda selv den talemåde en gang imellem, Hahaha xD Det gør jeg faktisk, hvis folk bare SLET ikke kan se at det jeg siger kan være rigtig, eller hvis de skælder ud eller noget, eller er HELT sikre på det de siger er rigtigt.. hmhm...
Ja, jeg diskutere vidst for meget... Men men! Det er ikke noget jeg gør tit faktisk.. det kun hvis folk selv pludselig begynder på det, så kan jeg blive ved! Jeg hader at skændes, og jeg gør det næsten aldrig! Det sjændent jeg kommer op at skændes med nogen. Men det er tit jeg diskutere meget på nettet, hvis jeg tit er uenig med noget, så er nettet et sted at tale om det, hvor der er debatter osv! - og ja, jeg kan sgu blive ved for lang tid! Jeg ved det!!
Men I skal vide, at jeg diskutere faktisk ikke særlig meget, for gider jeg egentlig ikke.. det er først når jeg kommer i gang.. ehm..

Ingen kommentarer: