Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 5. december 2010

3 år


Oh my, i går blev min blog TRE ÅR!
Ja, jeg har nu skrevet i denne blog i 3 år og en dag! Crazy, hva? Det sgu alligevel lidt vildt hvis du spørger mig!

Jeg har i alt skrevet 1,136 indlæg
og det år hvor jeg skrev flest indlæg, er uden tvivl 2008, med 530 indlæg, hvor 2009 kommer på anden pladsen med 385 indlæg!! Og i år har jeg kun skrevet 138 (det altså ikke godt Line oO)
Jeg må lige tage mig sammen!

Meeen, de her 1,136 indlæg, betyder at jeg har skrevet ca. 1,03744292 indlæg pr. dag!
Nice xD

Mit ALLER første indlæg, var den 4 december, 2007, og jeg skrev (meget kreativt):

Hej!
Nu har jeg lige fået mig en blog... gad vide hvad det er?? Oo
Fantastisk!
Selvom jeg var en smule forvirret, og skrev nogle underlige indlæg, så blev jeg da ved, og blev ved med at blogge, og gav ikke op (som jeg har gjort med det meste) derfor, YAY me, at det faktisk kom så langt så jeg nu har HELE denne crazy blog!!
Hurra hurra for min blooooog!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tilykke ! :o) det er godt nok mange indlæg ! <3 Far

Line sagde ...

Ja, hihi :D