Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 7. december 2010

"of the year"

Så så, nu er der ikke så mange dage tilbage, før dette år faktisk er slut.. når du sådan tænker helt på det, så det lidt vildt..
Man føler det ikke sådan, fordi man bare tænke "SNART JUL!" sådan er det altid! Det er først eeeeefter jul at du tænker, UF! - nu året SGU snart slut MAIN!
Men altså.. 23 dage tilbage af dette år.. det er jo alligevel en del? Eller hva?
AH! WHATEVER! Det var nu jeg fik ideen, og hvis jeg ikke skriver det nu ville jeg glemme det xD hihi...
Men, året er snart slut, og meget er sket (bla bla)... Det ikke fordi jeg vil gennem gå hele året, bare rolig!
MEN, mange ting er STADIG sket, altså! - Mange nye ting... okay nu kan jeg ikke trække det mere xD Hahahaa
Men men men..
Jeg vil lave "of the year" altså altså... fx. (nok den bedste) Året's bog (book of the year) og så, mig, ja, så vil JEG vælge hvilke en bog JEG synes er ÅRETS BOG! (den her er spændende)..
Og jeg vil gøre det med FLERE forskellige tiiing!
Hvad jeg ville sige, agtig, er at jeg vil nu lave en liste over dem som jeg vil "udkåre" (kan man sige det?) gennem december, og skrive indlæg om det :D YAY!!!
I må meget gerne kommentere og sige hvilke I synes er "of the year"
God ide ikke? (elsker sådan noget!)
Nu vil jeg komme med nogle forslag for hvad jeg kunne skrive om:
- Årets Bog
- Årets Album
- Årets Cover
- Årets Film
- Årets Musikvideo
- Årets Koncert
- Årets Rejse
- Årets Indlæg (på bloggen)
.....- Årets skole indlæg
.....- Årets musikvideo bedømmelse indlæg
.....- Årets kreative indlæg
.....- Årets film/anmeldelser indlæg
- Årets Citat
- Årets Billede
- Årets Hjemmeside
- Årets Video af mig
- Årets (nye) Ekstrem Interesse (?)

Ingen kommentarer: