Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 18. december 2010

Harry Potter and the Deathly Hallows Part 1


Nu har Line set Harry Potter nr. 7 del 1. hele TO gange i biografen
Jeg må erkende at jeg faktisk er blevet lidt mere positiv efter anden gang.
Først synes jeg bare det var noget lort. Eller nej, jeg har aldrig synes det var noget lort, jeg synes bare ikke den var særlig Harry Potter agtig og heller ikke spædende. Og så når alle roser den til skyerne, så bliver man sgu nød til også at overdrive lidt, med at man ikke synes det er så fantastisk.
Så har jeg nu set den to gange. og jeg siger altid, at man skal se en film mindst 2 gange, før man kan bedømme den. Man kan nemlig synes en film er rigtig god den første gang og spææændende, men den anden gang er der bare intet af det spændende tilbage! Det kendetegner en mindre god film, en rigtig god film skal nemlig være spændende og god hver gang!

Så, Harry Potter, med synet man har ANDEN gang!
Den er OKAY, fin.. Den er virkelig flot lavet! Uden tvivl! Men de har sgu også mange penge til det, og jeg elsker den for hvor flot den er. De er sådan nogle vildt flotte landskaber, helt fantastisk! og eeeeelsker den scene hvor de løber gennem en skov, især starten af den, virkelig flot lavet, uden tvivl!
Men, med henblik på
hvordan den følger bogen...
Der er nogle små fejl, som bare er virkelig irriterende.. og som de nemt kunne ha' lavet rigtig! Der er også nogle ting som jeg synes er ærgeligt de har udladet! Men sådan er det jo!
og så er der så vildt mange ting som virker så latterlige! Og alt for meget!
Men sådan er det vidst... i en bog virker det så godt og alt muligt! Men når det så bliver sagt og vist så virker det helt forkert!
Udover det er filmen virkelig amerikaniseret... Jeg synes den er mere amerikan end de plejer at være! Øv, altså! Det anstrengene og svært at tage seriøst!!

Men der er dog nogle virkelig gode skuespillere med i filmen, og det er bare så fedt! Kan gøre så meget med en film! Hende som spiller Hermione og ham som spiller Ron er blevet virkelig virkelig dygtige skuespillere!
SÅ er der Helena Bonham Carter som bare løfter hele filmen, oh my så genial hun er! Så meget som jeg hader den karakter hun spiller (for at dræbe min yndlings person) så er hun bare det mest fantastiske der findes for hendes skuespil! Og så er der Alan Rickman som også bare er cooooool!!

MEEEN! Der er noget som jeg har glædet mig til at fremhæve ved den her film! YAYNESS!
.... (3 timer efter)
Jeg kan fortælle jer, det her er syyyygt!! Jeg har ledt og ledt og fucking freaking ledt, og ved I hvad? Jeg fandt ET!! ET ENESTE billede af ham her!!! Og jeg kan ingengang finde ud af HVEM han er, det er FAMNE sindssygt!!! Jeg er gået HELE castet igennem, selv folk som jeg ingengang kan huske fra filmen og som INTET laver end at sidde og glo har jeg fundet!! MEN HAM? NEJ!
Jeg lover dig, han er altså en del med i den her film, han er ikke en af de der ekstreme mini roller, en er en smule med, og har da replikker og er med i omkring 7 scener og nogle VIRKELIG lange nogle nogle af dem!! og løber og alt muligt! og er næsten ved at dø osv!! MEN!! Det er UMULIGT! at finde billeder af ham!! og UMULIGT at finde ud af hvad han hedder!!! Jeg fatter INTET!
Nå men, jeg fandt ET, ET eneste billede af ham og det er dette:
- Det er ham helt til højre:

Okay, det er faktisk ikke personen i skal kigge på (eller, jo gerne hans hår xD) men hans VILDT seje TØJ!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAH!!!!!! AH! Man kan ingengang se det ordentlig her, men OH MY! Han topper filmen!!! GO hvem som så end er kostume vælger/designer! GOSH jeg elsker det her!!
Ooooggh! Seje LINE fandt ham i en TRAILER også!!! YAYNESS:


At 0:13 - heeelt i starten!!!
Men han kan ikke findes andre steder.. ah hvor jeg dog hader det! Ville elske at kunne se det over seje tøj igen og igen!! Anden gang jeg sad og så filmen i biografen sad jeg bare hele tiden og ventede på han ville komme, så jeg kunne se hans seje tøj! YAY!!!
Endnu en ting vil jeg lige fremhæve, Hermione har nemlig en ret fed frakke:

Nice ikke?
Ja, tøj var højdepunktet i filmen!

3 kommentarer:

Andrea sagde ...

Kunne det måske være Johnpaul Castrianni??

-Jeg ved det ikke, men det er den enest jeg kan komme på.. :)

Andrea sagde ...

...altså nu kunne jeg jo ikke lade være at bruge næsten en hel time af min aften på at lede, på nettet,efter ham der.... :)

-Det er da Scabior!, han spilles af Nick Moran... :)
Det er jeg altså ret sikker på...men du virkelig ret når du siger at hans 'kostume' er fedt!! :D

Line sagde ...

Ah! Du er bare den BEDSTE!!!!!! 1000 tak! Hvor cool af dig at bruge hele aftenen på den xD tihi