Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 29. december 2010

Årets Album og Årets Cover

Hm hm, hvad kan gøres
Ja, lad os starte med at kigge på, hvilke gode albums som er ugivet i år! Hvad siger i?
Hm, egentlig er der ikke mange albums som er ugivet i år, altså som interesserer mig!
Der er The Script og deres Science & Faith
Så er der The Dreams - RevoltDet er jo egentlig det.. Så man sige at... det var et lidt kedeligt musik år? Eller hvad? Måske er jeg bare helt vildt glemsom... Doch!
Desværre er 30 Seconds To Mars' "This Is War" udgivet LIGE i slutningen af 2009, ellers var det uden tvivl den som ville vinde :)
Så, egentlig lidt kedeligt, men alligevel skal der jo være en vinder, og vinder er derfor.... "The Script - Science & Faith" - er altså også et deeejligt album, men jeg har ikke fået det hørt så utroligt meget!
Men alligvel, tillykke med det, hihi xD
(Kedelig post)

Så er der ÅRET COVER!
Som jeg må sige jeg ikke ved så meget om heller.. Der er ikke meget specielt..
Jeg må regne med at årets cover er et album cover, ikke? (Spørger jeg, jeg er den som har fundet på det xD)
Ja, der har faktisk været en del, Flying Lotus - Cosmogramma, High Violet - The National, Plastic Beach - Gorillaz, Soldier of Love - Sade, Dark Is the Way, Light Is a Place - Anberlin. Ja, der er mange, men faktisk vil jeg helst vælge et af de kunstner jeg lider, tihi!
Så derfor er der et par stykker og vælge imellem, egentlig kun af to kunstner:


The Script - Science & Faith,
The Script - For the first time (single),
My Chemical Romance - Danger Days,
My Chemical Romance - Na Na Na (Single)

SÅ! Hvilken bliver det?
Jeg tar det ned til TO! Nemlig Na Na Na singlen og Science & Faith albumet
Jeg elsker forsiden af Na Na Na, hun er nemlig så super sød den pige, og det tøj hun har på er genialt! Og jeg elsker farverne!
Men coveret på Science & Faith er virkelig smukt!
Hm... Det må ende med Science & Faith som vinder!
ÅRETS COVER! Yay!
Og derved vandt det album begge priserne!

Ingen kommentarer: