Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 31. december 2010

Årets Hjemmeside

hæhæ
Okay, jeg må ikke vælge min hjemmeside, det ville bare være ekstrem snyderi xD
Meeeeen, altså, man må godt tage sådan sociale netværker med, ikke?
Jeg har TO! Og er i tviiiivl om hvilket at vælge! AH!
tik tak..
Okay, de to er YOUTUBE og TWITTER

Hæhæ xD Meen altså.. Youtube i sig selv er vidunderligheden. og Twitter er bare dejlig og speciel! Men jeg har svært ved at vælge.
Youtube er lidt dum en gang imellem! Videoer forsvinder tit og det er tit svært at finde lige de videoer man gerne ville se. De er også tit i virkelig dårlig kvalitet. Mange videoer kan man ingen gang se i ens eget land! Så er det sgu lidt irriterende!
Men så er der Twitter, super sejt! Og jeg elsker det! Men nu er det ved at blive lidt kedeligt, fordi der ikke er mange at snakke så meget med. Og det jo fedt at man kan følge bands og kendte, men stadig så er der jo ikke SÅ mange ting man kan lave der!
Hihi, men hvad skal vælges? Ja jeg ved det sgu ikke...
Tror det må ende med Youtube, fordi jeg præcis elsker film og musik og videoer så meget!! MEN de ligge tæt :D

Ingen kommentarer: