Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 29. december 2010

Årets Bog

Ja, så kom jeg lige i tanke om at jeg har 2 dage til at færdiggøre dette xD

Årets bog var der vidst ikke meget tvivl om.
Først, fordi bogen simpelthen er skrevet af den forfatter som har skrevet mine yndlingsbøger, og da hun faktisk har startet en nye serie som foregår i den samme magiske verden, så kan man jo ikke undres mere!
Men HOV hvad skete der så i mit hoved? Jeg kom i tanke om en HELT anden bogserie, som føles som mere end et år siden jeg læste den, men næh nej, det var skam i år! Og så starter forvirringen og plusser og minusser bliver lagt sammen, og jeg er lidt halv lost...
Først, fordi jeg faktisk har hele SEKS kandidater som jeg ikke kan holde styr på..
Først, så er serien jeg snakker om, som er på 5 bøger, og deraf kandidaterne bliver så mange, PERCY JACKSON AND THE OLYMPIANS! Ingen overraskelse, men dog en overraskelse at det faktisk er så lidt tid siden jeg opdagede de bøger! Dog købte jeg min første i sommeren 2009.. og når jeg så tænker over det, så må bøgerne jo skulle være udgivet i 2010 før de kan vinde, ikke sandt? og derved får jeg, overraskende, et resultat, den sidste bog er nemlig udgivet helt tilbage i maj 2010, lige før jeg faktisk opdagede bøgerne (Kan tydelig huske den smukke forside over at i bogbutikkerne i USA). Så derfor, kan jeg jo desværre ikke udnævne de her elskede bøger til årets BOG! men, det gør at der ikke er mere besvær med at finde vinderne, og derfor er jeg glad!

Derved kan jeg nu udnævne vinden:

YAY YAY, er den ikke smuk? CLOCKWORKS ANGEL af Cassie Clare

Den her bog er vidunder skøn! Spændende uuuh! Underholdende! Afhængende (kan man sige det?) Der er fantastiske karakterer i, og jeg elsker hendes verden! Uh altså!! Hvad kan jeg sige? Det kan ikke forklares! uh, love this! Og er helt vildt vendtende og KAN ikke vente på den næste bog i serien! Jeg slugte den her bog på ingen tid!
Den er udgivet i august 2010, og derved i år! Juhu ja! Så er årets bog kåret! Enjoy!

Ingen kommentarer: