Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 11. december 2010

Årets Video af mig

Okay, jeg ved at det kan ske at jeg liiige, måske, laver flere videoer før dette år slutter... Men jeg må i gang! Og ved du hvad? Jeg får nok ikke lavet en helt igennem fantastisk video. Men jeg siger, hvis det nu sker, at jeg laver en verdens fantastisk video, så skal jeg nok lave et indlæg hvor jeg fortæller: "Ved du nu hvad? Jeg har sgu lavet en video bedre end alle de andre hele året, så jeg laver det lige om og gør denne til årets video" - sådan! Så det er klaret! YEAH!

Okay, jeg har virkelig svært ved dette valg... og vil faktisk erkende, at jeg ikke rigtig ved hvad jeg skal gøre, eller hvilke video jeg skal vælge.. seriøst!!

Okay, I år, I år lavede jeg 14 videoer, 3 af dem er sådan nogle åndssvage nogle af mig selv, hvor jeg bare er grim, og slet ikke kreativt, men der er 11 hvor det er ordenligt! 6 af videoerne er med HELE sange, ja!! EN HEL SANG. Det sker ikke tit xD hahaha, det vil jeg sige vel er positivt? ikke? 7 af videoerne er med tegnefilm/animation. Jeg elsker at lave noget med tegnefilm og animation! Det gir en så meget inspiration!

Okay, det er et virkelig svært valg siger jeg jer!
Jeg tror dette års video af mig bliver denne:

Jeg tror godt at min kærlighed for den her film kan spille lidt ind, og betyde noget af grunden til jeg valgte denne.. Men jeg er faktisk virkelig glad for den her video! Synes den blev virkelig god, og især med den her sang! Bare virkelig fedt! SÅ meget sjæl. Hvad siger I? Jeg synes den ligner en slag trailer, på en måde, og jeg er virkelig glad for den (og Moulin Rouge er det bedste)

Men vil også gerne fremhæve nogle få andre videoer, især denne:

Jeg vil virkelig gerne have denne video med, fordi jeg... jah. Der ligger virkelig virkelig meget arbejde bag denne video, nok den video i år med mest arbejde. Det er Final Fantasy some betyder rigtig meget for mig, og klippene er simpelthen så smukke. Jeg valgte denne video til at blive stille og rolig. Hvilket den også blev. I denne video er det ikke rigtig klippe rytmen man skal tænke på, men mere de smukke billeder. Jeg synes den blev rigtig god, og især når man tænker på hvor lang den var! Og så alt det arbejde!

En anden video jeg også gerne vil fremhæve er denne:

Jeg synes simpelthen den blev så fed xD Hihi, god sang og dejlig disney!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

jeg bare er grim, og slet ikke kreativt,sikke noget vrøvl du er altid smuk og meget kreativ KnusF <3