Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 4. december 2010

Absalons hemmelighed



Orv, det her billede, det bringer mange minder. Det er et af de billeder jeg har diskuteret aller mest om i mit liv! Hahaa.. jah, gode tider!
På en måde, kan jeg bare sådan så godt lide det, og de farver osv, og bare miljøet... Jeg har aldrig kigget sådan VILDT godt på baggrunden, så altid set det som det her STORE sted, UDENFOR endda, og dybt, med mørke og søjler.. men egentlig er det bare en ruin, nedenunder jorden, og slet ikke udenfor og stort og slet ikke sådan nogle gammel dags græske søjler som jeg altid har troet.. egentlig fordi jeg aldrig har kigget ordentligt på det.. så det lidt kedeligt..
Men dog, så menneskerne i dette billede, jeg har kigget så meget på det og dem, så det sidder så meget fast i mit hoved, så det er noget helt vildt velkendt, og helt vildt at kigge på! Mystisk... Nu taler jeg for meget om et billede...
Ihvertfald, Absalons Hemmelighed har aldrig rigtig fanget mig, jeg synes egentlig ikke vildt om den da jeg så den.. aldrig rigtig...
Men jeg giver den en chance, og uden tvivl ser jeg den i år! - Og faktisk ind til videre har den overrasket mig positivt! Nu er det så kun den 4. december, men lad os nu se!! Det bliver sgu sikkert godt alligevel :D :D
YAY GO JUL!!!! ( er ikke i julestemning, men prøver at komme i det!)

Ingen kommentarer: