Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 17. december 2010

Farvel til mit musikgrundlag


Boogie.
Boogie stopper, siger farvel, slutter for altid.
Boogie startede i 2002, i januar. Jeg har nogle af mine største musikminder fra min barndom fra Boogie. Man skulle næsten tro det ikke var sandt. Jeg har bare så mange minder, og de har betødet så meget for mig, at det er vildt.
Et af mit aller bedste musikminde, er et jeg tror jeg aldrig glemmer. Jeg kan huske jeg, med mine omkring 9 år, lå på sofaen sammen med min far og så In The End med Linkin Park. Jeg glemmer aldrig den video, og den sang. Jeg kan huske den lå nr. 1 uafbrudt, og det var så uendelig fantastisk. Bare at sige der med min far, slappe helt af, og så In The End som er en af mine bedste barndomsminder.. Og det kan jeg takke Boogie for....

Det helt speciele ved boogie er at det er så meget sig selv. Boogie listen er ikke som andre musikprogrammer. Boogie listen sender nemlig musikvideoer som de andre ikke sender. Boogie listen er ikke for alle de pop-mennesker som har domineret alle andre kanaler! Det er det samme de viser på hver eneste kanal - men boogie sender det fede! Ikke altid, men stadig det helt speciele!! Boogie skaber nye ting! Det er folk selv som vælger hvad bliver sendt, det er folk som opfordrer på hvad der skal ses og vælger hvad der skal ses, hvilket gør det så specielt og unik! Det gør at helt nye og specielle bands og kunstner som bliver opdaget på boogie.
De værter som har været på boogie er ekstreme genialeheder!


Jeg kan helt enkelt sige at størstedelen af min musikkendskab kommer fra boogie og det er langt fra løgn. Det ikke noget man normalt tænker over, men når du virkelig ser tilbage og tænker over det, så får det dig næsten til at græde...

Her er nogle af de bands og kunstner som jeg har lært af kende gennem Boogie Listen:
Linkin Park
30 Seconds to Mars
Evanescence
Tokio Hotel
t.A.T.u
Carpark North
The Dreams
Green Day
My Chemical Romance
Paramore
Panic! At the disco
Fall Out Boy

...Og så sygt mange mere, men disse er dem som har betyder aller mest for mig!

Det vildt at tænke på... Især fra 2005-2008 har Boogie været sådan en stor del af min hverdag, på den måde at jeg har lært det vildeste musik og de største musiker i mit liv at kende...
Vil du nogensinde finde andre steder hvor de vil spille Tokio Hotel, The Dreams, My Chemical Romance, Fall Out Boys, Nightwish, Green day, Paramore, Panic! At the Disco ... Jeg kunne blive ved. Næsten alle bands vil aldrig blive accepteret andre steder, og en stor del af disse bands bliver kun vist andre steder fordi de er begyndte at blive vist i Boogie. Ja, jeg er enkelt en rock elsker, og der er ingen andre steder rock ville nogensinde blive vist... Boogie Listen har bare ændret så meget af ungdommen...

Det som endnu igen en gang skiller Boogie Listen for alle andre musikprogrammer, er alle de interviews de lavet! De har interviews med så mange kunstner og speciele indlæg! Det ser du ikke andre steder og kan ikke ses andre steder!

Jeg ved ikke hvordan jeg dog skal gøre nu. En stor kilde til ny musik for mig er totalt forsvundet, gået VÆK! Og min næsten eneste kilde til musikvideoer er væk! Sagt farvel og forladt mig! Og I ved jo alle hvor meget musikvideoer betyder for mig.. jeg er lost... Hvordan skal jeg finde nye specielle videoer? Hvordan skal jeg finde nogle som jeg kan bedømme? Hvordan finder jeg nyt musik??

Jeg er så vred, jeg er så vred på DR.. Jeg fatter ikke hvad de har gang i! Jeg er så vred og vil hade Dr indtil de kommer med en grund til hvorfor jeg ikke skulle.
De begrunder det med at "de vil prøve at satse på noget nyt". Noget nyt! Sikke nogle store idioter! De ville også lukke P3! Dr er helt skudt i låget, de fatter INGEN TING!!!!!

Jeg er bare så vred og ked af det...

Ingen kommentarer: