Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 5. november 2009

Billetter til NEW MOON!


Oh yes main! (Jeg har fundet ud jeg har skrevet Oh Yeah for mange gang)
Jeg har neeeeeeemelig købt.... NEW MOON BILLETTER NU!!!
JA JA!!!
Til premieren!! Den 20 november!! (2009) Skal jeg og Rikke og Natasja ind og se NEW MOOOOON! Og det bliver SÅ FEEDT!!!
Vi så Twilight på premiere også, og det vare bare SÅ FEDT!!
Denne gang skal vi i imperial, og det bliver FANTASTISK!!! Imperial er bare det FEDESTE!! Den biograf er bare SÅ FED! Helt vildt stor, fantastisk lyd! Wooow! hvor jeg glæder mig til at se det der!! Det bliver fantastisk!!
Og SÅ hyggeligt! Det var super hyggeligt sidst!
Og fantastisk at se en film til premiere, sammen med en masse andre mennesker som bare synes det er lige så fantastisk!
Vi har fået et par okay pladser!!!


- Men det var godt nok svært at få købt de billetter!!
Salget startede kl. 12 den 1 november, og jeg sad klar, men det var UMULIGT at komme ind på kino.dk, siden var gået helt amok - nok fordi der var så mange der inde!!
Så jeg forsøgte og forsøgte!! Til sidst kom jeg ind! Og først halv 1 kom jeg ind for at kunne købe billetter! Og der var bare VILDT optaget allerede! Så fik jeg købt nogle billetter og det hele!
Og så når jeg skulle til at få min kvittering, så stod der der var noget i vejen!!
OG JEG HAVDE TASTEDE KORT NUMMER OG DET HELE IND! MAIN! Det var langt ude!!!!!
Shit tænkte jeg!
Så skyndte jeg mig ind. og fik til sidst BESTILT nogle, ville ikke købe dem fordi jeg var bange for dte ville ske igen!
Så nu fik jeg de pladser!!
På række 20 og sæde 15, 17 og 19 - altså det jo okay!

Så det fint!!! WOW; jeg glæder mig!! BLIVER SÅ FEDT!!!

Ingen kommentarer: