Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 15. november 2009

Jeg bliver altså nød til at komme videre..

Okay, det svært for mig at skulle skrive.
Men jeg bliver nød til at komme videre, alting er gået i stå, og jeg har så meget jeg gerne vil skrive her. Jeg bliver nød til at komme ud over det, så jeg kan komme videre.
Jeg kan heller ikke få mig selv til at gå videre uden at lade som om det ikke er sket.
Men jeg har ikke tænkt mig at forklare det, ikke skrive meget om det, men jeg bliver bare nød til at komme videre her.
Panik er splittet op, de er gået fra hinanden!
Ja, jeg har aldrig grædt så meget som den dag jeg fik det af vide, det var som om hele min verden faldt sammen... For lige at uddybe det for folk som ikke helt forstår det, så hvad der kunne være værre end det her, er hvis The Rasmus eller AFI gik fra hinanden, og de har endda udgivet SÅ utrolig mange albums.Panik har kun udgivet 2, så det betyder at der ikke er meget musik at høre på, i forhold til alt det musik der kunne været kommet ud af det. Og nu lyder det lidt som jeg bare tar det STILLE og roligt med det her, men det kan jeg fortælle jer, det gør jeg IKKE! Lige siden har mit liv været virkelig mærkeligt, og jeg føler at alt er en ond drøm og alt er uvirkeligt! - Den dag jeg fik det af vide græd jeg det meste af tiden og resten af tiden har det hele været uvirkeligt.

På de få sekunder, gik min verden ned!
Jeg har ikke tænkt mig mere at fortælle om det, for jeg vil helst ikke bruge for meget tid på det, og kan ikke beskrive det hvordan jeg har. Jeg vil aldrig kunne forklare det, kun folk som har det som mig forstår det, så jeg vil helst ikke skrive om det...
David og Timo er de eneste som ikke gav op. De holder ved, og vil ikke give op. De andre har givet op, de synes ikke de kunne holde det ud mere, og følte ikke de havde mere energi. Men Timo og david holder stadig ved..

Jeg vil bare gerne komme videre her.

Ingen kommentarer: