Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 29. november 2009

OH MY!!! THE cast for SETH IS PERFECT!!!!!

Okay, det her ER OG BLIVER SINDSSYGT!!
JEG HAR FUNDET UD AF HVEM DER SKAL SPILLE SETH!!! Min yndlings varulv, den SØDESTE person i Twilight-bøgerne!!!!!
Jeg så billeder af en masse skuespiller ankomme til Eclipse filmning, og så så jeg et billede af en dreng, det her billede:

og tænkte.. Først: OH GOD HE'S CUTE; og så Oh My God!! Hvis den her dreng spiller Seth! HAN SKAL BARE VÆRE HAM DER SPILLER SETH!! Helt seriøst, så ville det være perfekt! Jeg håbede bare han var den som skulle spille Seth!
OG HVAD SPILLER HAN SÅ?!?!?! SEEEEEEEEEEEEETHH!!!!!!!!!!!
UM MY, OH MY GOD!! OH MY!!!!!!!
Oh My God!!
Han er bare så sindssyg PERFEKT castet!! I udseende!! Wow, jeg synes det er SÅ VILDT!!!! DET SÅ VILDT!!!! Han er den PERFEKTE Seth!!!! Virkelig virkelig virkelig virkelig virkelig!!!! Um um um umu um um!!
Han er sååååååååååååååååååååååå sød!! Ej, han kunne næsten ikke være mere PERFEKT!!
Og så ønsker man, jeg, virkelig utrolig højt!!! At han spille godt også! At han kan spille Seth!!
Seriøst han er cute :o Han ser bare perfekt ud som Seth!!!
Wow, jeg synes det er SÅ VILDT!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!!!!!!
Han hedder BooBoo Stewart, specielt navn!! Men super duper mega sød!!!

Taylor synge og danse? Huh... tihi xD
Er han ikke bare cute cute cute?!
HAN ER PERFEKT PERFEKT SOM SETH!!!!! Seth Clearwater!! - UM!

Ingen kommentarer: