Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 15. november 2009

Mail til vores kære Kommune

Hej!
Jeg vil gerne komme med en indberetning om at jeg har lagt mærke til at gadelygterne er tændt hele dagen, døgnets 24 timer.
Lige nu, kl. 13.12, nok det mest lyse tidspunkt om dagen, er lygterne udenfor mit hus tændte. Det synes jeg direkte er noget miljø svineri, og total spild af penge vi kan bruge på så meget andet. Så jeg vil komme med opfordring om at få slukket de lygter i det tidsrum hvor de er tændte, helt uden grund.
Hilsen Line

Så var der bare lige det problem, at jeg glemte at skrive hvor jeg bor.. Hov!
Så kan de sgu bruge noget tid på at undersøge hele Københavns kommune for at se om gadelygter er tændt!

Ingen kommentarer: