Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 17. november 2009

Hvis vi skal tale om en utrolig fed video

Så er den her en af de fedeste jeg nogensinden har set:

Det her er FANTASTISK!
Faktisk er det mere en trailer end en musikvideo. Men den er lavet med den her sang, og bliver vist som en musikvideo, men er jo egentlig en trailer til deres dokumentar.
Og jeg kan bare sige, WOW
Det her er fantastisk! Så fantastisk! Jeg forelskede mig i den her video første gang jeg så den.
Der er så utrolig mange fede klip. Det er blevet filmet igennem meget tid, det handler om hele Dúné's tid. Det utroligt.
Bare alle de fantastiske klip, de er alle utrolig fede, og det er så fedt klippet sammen!
Og det passer fantastisk til den her vidunderlige sang, den er godt nok fantastisk den sang!
Man kan se den her video igen og igen og igen, fordi der bare er så utrolig mange klip i, og man opdager nye hver gang. Det er simpelhen så fedt! Og tænk på alle de fantastiske ting man også kan få ud af, at følge dem i flere år!
Fantatisk fantastisk! Jeg er helt vild med den her video og den her sang!

Ingen kommentarer: