Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 26. november 2009

I really do like Adam

Oh, I just love this video!:


1.2.3 FREAK OUT!!!! Jeg er bare heeeeelt vild med Adam, og hans UTROLIG dejlige stemme, åh main!
He is just soo pretty!
Ligesom han sagde da han blev spurgt om hvem hans crush var: "Bill Kaulitz, He's just so pretty to me"
Adam is pretty too!
Video:

Åh...

Åh hans stemme er vidunderlig!! - bare så behagelig at høre på, og sangen er virkelig dejlig og fantastisk at høre på! Jeg elsker den slags sange, hvor man virkelig synger med følelser, som om man er ved at græde, eller noget i den stil, åh det lyder fantastisk! Jeg elsker hans stemme!
Åh, og der de steder hvor han står midt i alt kaoset! Åååh my.. Hans hår, og sminke og ALT!! Vanterne, og den vildt fede frakke og tørklædet!! Wow, fantastisk tøj og det hele er bare fantastisk... Um...UM!
Sørgeligt Bill ikke er homoseksuel også? De kunne danne et sjovt par, tihi :D Ih, ville jeg gerne se xD

Det skulle ha' været ham som vandt american idol!! Synes jeg også de skulle ha' været hele vejen igen :D IH! Han er bare så ih altså!!
Hans stemme er så dejlig!! Det vildt!!
Og videoen er virkelig flot, selvom alt det 2012 er med, så er det virkelig flot lavet i sammehæng sammen, med sangen og det hele! Og fantastisk mørkt lys!! Er jeg helt vild med! FANTASTISK VIDEO!!
Og Pretty Adam xD

Ingen kommentarer: