Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 15. november 2009

Jeg er blevet afhængig af Twitter











Ja, det er jeg seriøst blevet afhængig af Twitter!
En del ihvertfald.
Mest af alt, kan jeg sige at det er Panik's skyld!
Timo og David skriver noget. Og Især, de er de eneste som har skrevet noget siden Panik's split op. Selvom de to drenge faktisk er de eneste der bliver, og ikke giver op. Så er de de eneste som tar sig af deres fans.
Hm. Men. Man føler sig mindre alene, i alt det her med Panik, fordi der er så mange andre der kommetere på Panik, og man kan se, at man ikke er den eneste der. Det rigtig godt, og dejligt. Og det er også det eneste jeg har kunne være mig selv, og det eneste sted hvor jeg har kunne skrive alting, hvor jeg føler jeg har kunnet det. Det har gjort det mindre svært, når man kan skrive noget, kunne på en måde "sige" det. Det også specielt fordi det ikke betyder noget det man skriver! Der nemlig ikke nogen som jeg kender (kun 2, men det betyder ikke så meget) som har Twitter, og derfor kan se hvad jeg skriver! Jeg har mere plads til bare at skrive hvad jeg har lyst til, fordi man ikke behøver tænke over hvad folk mener om det!
Jeg elsker twitter.
Fordi det giver mig nyheder fra bands jeg elsker. Det får mig til at føle det er meget mere tæt på en, fordi de skriver deres egen meninger ned, følelser, ligegyldige ting om hvad de laver. Det er fantastisk at kunne høre om dem der! Og så kan man kommentere på deres indlæg, og de kan skrive til en også. Twitter er dejligt!

Min baggrund er jeg glad for! Det er den som jeg har sat billede op her. Den med ulven, fantastisk billede, helt fantastisk!
Twitter er fantastisk! Jeg hørte engang en sige "Twitter er for folk som elsker musik"
Og det er bare rigtigt!! Twitter er for musik!
Bands, og musikere har de fleste twitter! Og så kan man følge dem og får deres tweets af vide, de skriver nyheder, og andre ligegyldige ting! Det er der man får nyhederne først af vide!! Det er så fedt, at de bare er som os andre, og sidder og stener på twitter og skriver hvad de laver!

Facebook er noget lort, og for meget reklame og en masse åndsvage ting, som er ligegyldige. Men Twitter er fantastisk! Det er bare folk der stener, og bands som skriver til deres fans.

Ingen kommentarer: