Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 21. november 2009

New Moon, Woooooooooooooooooow!!!!


Okay okay OH MY GOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!!
Jeg var inde og se New Moon i går jo, og jeg ´siger bare WOW WOW WWOOOOOW!!!!
Okay, helt seriøst!! Lad mig starte med at sige... DEN VAR MEGET BEDRE END TWILIGHT!!
Det siger meget.. huh...
Altså den var helt igennem fantastisk løst!
OG DET ER VIRKELIG SJÆLDENT JEG MENER DET HER!!!

New MOON!!! - WUAHQawbhhjq
JA. Seriøst!!! Det var rigtig godt løst i forhold til bogen VIRKELIG!!! - Jeg vil selvfølgelig ALDRIG synes bedre om den end bogen! SELVFØLGELIG!!
MEEN! WOW den film, oh my oh my oh my oh my!!! DEN VAR VIRKELIG FANTASTISK!!
Den var så flot, og meget meget bedre end Twilight!! Der var ikke nogle steder hvor man tænkte " Ej OKAY hvor langt ude" eller "EJ det jo slet ikke rigtigt i forhold til bogen" Og det var der med Twilight, men IKKE New Moon! Det var virkelig godt løst, og utroligt flot filmet!! MEGET!! Og rigtig godt klippet!!!

Jeg blev SÅ overrasket, VIRKELIG sindssygt positivt overrasket!! Havde på INGEN måde regnet eller HÅBET på noget så godt!! Det var helt vildt Heeeeeelt vildt!! Flot lavet!! VIRKELIG!!!
WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW

- Og nej, jeg er SLET ikke Team Jacob, og ja jeg kan stadig SLET ikke holde ham ud! Men jeg er ved at acceptere lidt mere at han er der, og få måske en liiiille smule ondt af ham! Og er lidt mindre sur på ham... Men jeg kan stadig ikke holde ham ud -.-

Men Taylor Lautner er da også lidt sød..

Ingen kommentarer: