Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 18. november 2009

Jeg skal til 30 Seconds To Mars koncert, Jeg skal til 30 Seconds To Mars koncert!!!


YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!!!!!
30 Seconds To Mars KOMMER TIL DANMARK OG GIVER KONCERT!!! OH GOD!!!!
Jeg skal til 30 Seconds To Mars koncert, Jeg skal til 30 Seconds To Mars koncert, Jeg skal til 30 Seconds To Mars koncert, Jeg skal til 30 Seconds To Mars koncert, Jeg skal til 30 Seconds To Mars koncert!!!!!!
HVOR ER DET VILDT!!!!
Jeg glæææææææææææææder mig så meget!!
Det bare så helt vildt at de faktisk kommer!!
DEN 9 MARTS 2010!! YEAH!!! I KB-HALLEN! Det bliver SUPER!!!!
WEHE!!
Det så vildt!! Skal til Tokio Hotel den 1!! Hvor tæt er deeet liige?!
Og så også Panik og Paramore!!
Paramore den første, Panik den 9!!
HVORFOR ER DET SÅ TÆT PÅ HINANDEN?! Eh, kunne de ikke sprede dem lidt -.-? PLEASE!
EJ HVOR JEG BARE GLÆDER MIG MAIN!!!
Synes det er SÅÅH vildt!!! Seriøst!! 30 Seconds To Mars, kommer virkelig TIl DANMARK!! Og jeg skal SE DEM!! WOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!! MAIN!

Ingen kommentarer: