Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 5. november 2009

STOR-kunst!

Oh yeah!
jeg lagde to af mine flotte "mesterværker" (haha) ud på stor-kunst.dk!
Hvor man så kunne stemme på dem! Den ene nåede op på 50 stemmer!
Og på den måde, kom jeg så med til fernisering! Med BEGGE mine billeder!


- Happiness - Tidsfordriv

De 50 bedste kom nemlig med på ferniseringen!
Så der skal jeg hen i morgen, og gud hvor jeg glæder mig!! Jeg skal se mine billeder i stor format, som en plakat! - Og også alle de andres! Det bliver så fedt!!
og så kan man købe sit for 100 kr. Kunstnerne har førsteret, men efter, hvis jeg ikke ville købe det, så kan andre også købe dem!
Mit ene billede blev NR. 13!!!! - Så desværre ikke en af de 10! Top 10 får nemlig deres plakat selv, og i stor format!
Men det bliver godt nok sjovt at se :D

2 kommentarer:

Mia sagde ...

Det er bare så sejt!
Håber vi kan komme ind og se det lørdag eller søndag.

Knus søs

Line sagde ...

Ja :D hihi! De har åben fra 10-15 i morgen :D