Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 18. maj 2009

3 SANGE som jeg er helt utrolig vilde med, fra Eurovision Song Contest

  • 2001 - I København, 12 maj "Another Summer night" af Fabrizio Faniello - MALTA.
    - Blev nr. 9, med 48 point.
    Den største grund til jeg kan lide den, var nok fordi jeg var så vild med den da jeg var lille, og den giver mig sådan en slags god følelse, det får jeg tit af ting jeg kunne lide da jeg var lille.
    Men den er godt nok også fed! Vildt god melodi! Og han holder virkelig de høje toner godt!


    -----
  • 2006 - Athen, 20. maj "Tornero" af Mihai Traistariu - RUMÆNIEN
    - Blev nr. 4, med 172 point
    Jeg elsker virkelig den her sang! Eurovision fra 2006 på bånd, og har set det SÅ mange gange, den er simpelhen så fed den!! Og det har jeg synes siden 2006! Den er fantastisk! Jeg får den her VILDT fede følelse når jeg hører den! Den er simpelhen bare så dejligt!!
    ------
  • 2009 - Moskva, 16. maj "Fairytale" af Alexander Rybak - NORGE
    - Blev nr. 1, med 387 point.
    Den her sang er jo bare fantastisk! Jeg var vild med den med det SAMME jeg så den! Og Alexander er bare så glad og elsker hvad han gør, man bliver ikke andet end glad af den sang! Og den fantastiske og glædesfyldte melodi, dejligt!!

Ingen kommentarer: