Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 22. maj 2009

Angels and Demons!


Angels and Demons!
Engle og Dæmoner!

Jeg var inde og så Engle og Dæmoner i går.
Tænke tænke..
Det var rimelig flot! VIRKELIG VIRKELIG FLOT FILM! Wow, virkelig wow! Ja!

Jeg så den klokken 1, og den sluttede klokken halv 4 ca. I empire, dejlig biograf! Det var i den store sal! MEN! Vi sad, aller bagerest og lige i midten. Og så var der jo den der lys-ting som laver billedet på læret jo!
Og den var bare LIGE der ved siden af mig, så jeg kunne se den ud af øjenkrogen, og kunne IKKE koncentere mig om filmen, OVERHOVED! Den sad bare i vejen, så jeg ikke kunne fokusere, og jeg blev SINDSSYG, så vi rykkede hen længere hen, og ud i siden, og aah! Så kunne jeg se noget ordentligt! Og det var dejligt!
Men ja.. Synes starten var lidt dum. Men i det hele taget, en god film! Men så var der bare så mange dumme ting ud over det!
Tom Hanks var underlig, og passede stadig ikke ind i rollen, men men.
Nå, kan slet ikke finde ud af at skrive om det. Men filmen var flot! Men synes ikke de har fået spændingen rigtig ind fra bogen! Det var ikke så spændende fantastisk!
Og så har de taget det VIGTIGESTE af hele historien ud af filmen! Hvilket jeg IKKE fatter noget af! De fortæller nemlig ikke at paven var kammerherrens far i virkeligheden, hans rigtige far, og det er en MEGET vigtig del af hele historien, det er nemlig der det hele går galt for ham, og det hele! Så det forstår jeg slet ikke, og det er jeg meget skuffet over!
Nogle flere ting var også underlige hvor jeg ikke helt forstår hvorfor de har det med. Men ellers har de fået det fint igennem! Og det er virkelig god!
Thure Lindhardt var også utrolig overraskende med, og det var fedt! Og også Nikolaj Lie Kaas er ret meget med! Og det er bare sejt, og de var så gode :D
Ewan McGregor var rigtig god :D Han er fantastisk! Og han var sej! Ih! Og har sjovt kjole tøj på, haha :D

Ingen kommentarer: