Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 13. maj 2009

GAVIN DEGRAW KONCERT


JAAAH! Mig og mor skal ind til Gavin Degraw koncert :D UM! JEG GLÆDER MIG SÅDAN!
Det i KB-Hallen, og den 4 juni!!!
Den 4 juni!! - Det er lige dagen efter SCRIPT koncerten, den 3 juni!!
JEG FÅR TRAVLT!
Især... Når jeg også skal til engelsk mundtlig eksame den 3!!
Så!:
3. Engelsk mundlig eksame + The Script koncert
4. Gavin Degraw koncert!!

DET HELE KOMMER LIGE OVEN I HINANDEN!
Men håber det måske så også kan hjælpe på min nevøsitet! Jeg tænker ihvertfald nu:
Det går som det går. Jeg skal bare ind og tale, og jeg siger hvad jeg siger, og sådan er det...

Men glæder mig ihvertfald helt utroligt til Gavin Degraw koncert! Det bliver så vildt!!
Mig og min mor har ville det i så lang tid, og så kom der en, wup :D Hvor bliver det FEDT!!!

Ingen kommentarer: