Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 4. maj 2009

Engle og Dæmoneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerr!!!



JEG ER VIRKELIG IVRIG EFTER AT SE ENGLE OG DÆMONER!
WEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Wow, Engle og Dæmoner fik præmiere i dag :D Endelig xD!
Har glædet mig sådan! Og kan SLET ikke vente til at se den nu!!
Jeg glæder mig så meget til at se hvordan de har klaret det! Hvordan den er i forhold til bogen!
Wow, jeg er så sændt!!

- Se en fin lille dragt han har :D
OG EWAN MCGREGOR!!! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiih!!!!!!! Wowowowowow!! jeg glæder mig bare sådan til at se ham i den rolle :D
Det er bare FANTASTISK valgt! - Og mig som også var SÅ vild med den karakter i bogen :D!!
Selvom han rent faktisk er ond til sidste :s
MEN FØR; så synes jeg bare han var så sej :D
Og hvor nice er det ikke lige så at Ewan McGregor skal spille ham?! :o
Og virkelig, han passer FANTASTISK i den rolle! Jeg kan lige forstille mig det!!! Virkelig genialt!

- Med Thue :o
Og så Thue Lindhardt!! Yay!! Og Nikolaj Lee Kaas - Hvor sejt er det ikke lige? TO DANSKERE! Det så fedt :D VILDT SEJT!!

Og de er så seje og gode :D Yaaaay!! Hvor jeg bare glæder mig!
Selv om jeg ikke synes Tom Hanks passer ind i rollen.. overhoved! Slet ikke, nej.
Men sådan er det jo. hm hm! Bare ærgeligt!!

Ingen kommentarer: