Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 28. maj 2009

Sidste skoledag i morgen!

-Eller hvad man siger? Det var jo sidste skoledag hvor vi havde timer i dag. well, mystisk!
Så har jeg lige gået i skole i 10 år! Main! Det ret så lang tid. Det er 10 ud af de 6. omkring .. Det er jo nok kun 8 år eller noget omkring det. Man ved aldrig, og jeg gider heller ikke regne det ud.
Ved ikke helt.. Sidste skoledag? Man har altid tænkt, WE! Det bliver så fedt når det er en.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Jeg glæder mig dog også til at smide karameller til dem alle sammen! Det bliver sikkert fint!


Jeg tar bare noget sjovt og tilfældigt tøj på! Så bruger jeg heller ikke penge! 100 kostede karamellerne. Og så har jeg, dog nok, købt barberskum nok, hm hm!
Men noget der også er fedt :D, som jeg skal efter skole, efter vi har kastet ting og givet priser og alt det!
Jeeeg skal, KØBE ALEXANDER RYBAK's ALBUM! YAAH! Den udkommer i morgen nemlig :D Og det bliver så fedt :D

Ingen kommentarer: