Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 14. maj 2009

What's some eastern european crazy countrys drama!

- Deres tøj minder ret om hinanden Oo

Oh My God!
Det vare SINDSYGT!!
Danmark og Norge var HELT alene mellem alle de sindssyge østeuropæske lande!! Oh Gosh...
Okay, der var nogle normale sange imellem, men ellers var der de her HELT VILDT SYGE østeuropæskelande med glitter glitter, drama, og sindssyge sange! Oh Gosh!
Og så helt alene Norge og Danmark.
Og virkelig, Norge... WOW den var altså god :o! Den ville jeg gerne se vinde! Den var altså god!
Men så var vi der, kun med østeuropæske lande, som stemmer på hinanden!
Så kom stemmerne, og det var bare den anden sindssyge sang efter den anden der gik videre,og vi tænkte.. okay? Danmark og Norge har INGEN chance for at gå videre.
Hvad kom der så? ET DANSK FLAG, mig og min mor fik et så stort chok at vi hoppede main! Vi blev så forskrækket :D Det var så uventet! Men MEGA fedt!!
Og jeg var bare "ÅH! Hvis Norge ikke går videre går jeg amok" Og det gjorde de!! Heldigvis :D
Så, men så var der ellers underlige sange og EN normal mellem vores!
Men det overrasker man virkelig at vi kunne gå være!! Det var sådan What? Det var så sejt! Wem!
Så vi er videre!! YAY! Halleluja!

Ingen kommentarer: