Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 8. maj 2009

Hvis du søger på "blogspot" og så vælger "sider på dansk" så er det altså lidt sygt

Oh gosh, det underligt!!
Okay okay!
Hvis du søger på "Blogspot" på google, og så vælger "sider på dansk" og så gå hen på side nr. 8, nede i bunden altså.. Ja hvad så?


SÅ ER MIN BLOG DER FAMNE!!! Oh My God, det da sygt??! Jeg ligger på side NR 8!!


http://www.google.dk/search?q=blogspot&hl=da&lr=lang_da&start=70&sa=N
Hvorfor mon jeg ligger der? Men det er da helt utroligt vildt!!!
- SYnes det er meget sjovt at de min beskrivelse (Eller hvad man skal kalde det)
på min blog er mine links, haha, det sgu da for underligt?
Jeg er nr. 75 ud af 1.190.000, Okay Det er SINDSSYGT!!!!!!! Oh Gosh..
WOw, og underligt nok, synes eller ingen ser min blog`?

Og jeg har endda kun en fast læser..
Hvem gider også læse om mit halv underlige liv, og underlige kommetarer til ting og verdenen? Det jo ikke ligefrem noget andre end mig selv gider læse om!
Men wow, vildt! alligevel, um!

Ingen kommentarer: