Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 3. maj 2009

Det er .. sprog i særhed, i almindelighed, at tale

Yeah yeah yeah!!
Dansk er jo hurra, men det er jo kun fordi det er det sprog jeg taler og kan.
Men men dog, Svenska! Hvad nu med det?`tja tja, det ikke fordi det er et sprog jeg kan, jeg forstår sproget, set sådan at det ikke er sort og underligt, men jeg forstå ikke når de taler,jeg forstår det ikke.
Men udover det, ehhmeeem! - Wow, det lyder fantastisk når de udtaler skandinaviske navne! UM UM! Jeg kunne besvime, ohwow!! Utroligt!

Så der NORSK!:
Så siger jeg bare wow..
Det tror jeg nok jeg vil kalde det mest geniale sprog!
Oh My Goood!! Det er så meega sejt!!
"Hunden din" oh.. hvor jeg elsker det sprog! Deres ordstilling er bare SÅ genial!! Main!!
Det er så sejt sej sejt sejt sejt sejt sejt sejt!!
JEG VILLE GERNE KUNNE NORSK!! wow......

Ingen kommentarer: