Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 17. maj 2009

I'm in love with a fairytale, even though it hurts. Cause I don’t care if I lose my mind, I’m already cursed!

(Det fine farve spil jeg har lavet passer kun til en bestemt computer format! - Hvilket er øv!)Okay, 1-2-3 HAN VAR FAMNE GOD! Og ja, han, Alexander Rybak! For det er ham som har lavet sangen, lavet teksten, lavet musikken og synger OG spiller violin :D! WOW Han er god, sikke en dejlig sang!! - Og smilende er han, rigtig glad og herlig, dejligt :D

YEEEEEEEEEAAAHH!!! NORGE VANDT NEMLIG "Eurovision Song Contest" (fornem stemme) UM! SE SEJT!!! EY! Lige den jeg ville ha' skulle vinde :D (Udover Danmark selvfølgelig, det bliver man jo nød til? Yep :D) -
-
Men MAIN! Den sang er fed :D Jeg kunne lide den fra første gang jeg hørte den!
Hurra :D Ey! Wow, de vandt SYYGT stort!! Alle elskede dem :D Den var sgu også bare god!!
Tillykke tillykke TILLYKKE til Norge :D Weeee!! Og Alexander Rybak har bare en så fed og kraftig stemme :D og den sang er så dejlig og glædelig! Man bliver så glad, og vil danse!! Også bare fordi han har det der KÆMPE smil og bare er glad hele tiden, iih ;D
Og så kommer Eurovision song contest til NORDEN igen :D yaaay! Hvor bliver det fedt :D I 2010 :D Um.. der er jeg jo på efterskole Oo.. JEG SKAL SE DET!! Um, Yes! Det en weekend,dejlig :D

DenmarK:
Ja! Vi kom på en 13 plads.. Hvilket er ret godt :D Og takket hvert Norge, TAK TAK! WE LOVE YOU, huh :D
Og.. SVERIGE GAV OS IKKE POINT!! IIH! Dumme Sverige.. det var bare ondt!!! VIRKELIG!! Dumt dumt!
Tyskland gjorde heller ikke... Og Finland heller ikke! og heller ikke England... jaah, sikke nogle gode venner vi har!! (England er ikke vores ven!)
Øv altså! Men nå!
Men vi fik da to 8 taller! Det ene af Norge!! Vi gav selv Norge 12 :D hih! Nå men, men nå!

Ingen kommentarer: