Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 25. maj 2009

Ååh! Min ene (af 3) yndlings skuespiller taler om min anden ene (af 3) yndlings skuespiller! åååh!!

(- Åh se, der er lommelygterne!)

Oh God!! HVOR SØDE ER DE IKKE LIGE? MAIN! Ewan McGregor er og bliver FANTASTISK!!
Hør lige hvad han har sagt om den dejlige Thure:
-
"Thure og jeg har en meget ens form for humor. Der var specielt en scene, hvor vi havde det rigtig sjovt sammen. Vi skulle lave en scene med pavens begravelse, og hver gang der var pause mellem optagelserne, begyndte vi at synge Queens ’Bohemian Rhapsody’. Jeg ved ikke, hvor det kom fra, men vi sang den bare igen og igen. Jeg tror, at de andre til sidst blev lidt trætte af os."

Oh My God! HVOR ER DE SØDE!! (just freaking a little bit out)
um! iih! Hvor er de dejlige!! Så står de og synger sammen! Åh, hvor er det dejligt sagt af Ewan! Hvor er det fantastisk!! ARGH! DE ER DEJLIGE!! (freaking)

- "Vi arbejdede faktisk ret meget sammen. Og vi havde det fantastisk. Vi har en meget ens form for humor. Vi udviklede en form for tortur-leg under indspilningerne.

- For eksempel i slutningen af filmen, hvor vi er nede i Katakumberne. Der havde alle lommelygter. Og på et tidspunkt får jeg også én, så jeg kan opdage bomben.
Da vi skød den scene, startede vi en leg, hvor Thure og jeg lyste hinanden i øjnene ... på tidspunkter, hvor man absolut ikke forventede det. Måske stod jeg og talte med Ron (instruktøren, red.) og kom til at kigge rundt og fik så et lys lige i synet.

- Det fortsatte til også at foregå under indspilningerne.
Jeg tror, at han fik mig flere gange, end jeg fik ham. Han er meget drilsk, den dreng! Meget morsom,"

HELT SERIØST!!! ARGH!!!! (Skrige indvendig!!!) MY GOOOOOD!!! HVOR DEJLIGE ER DE IKKE LIGE?! ÅH! Hvad er der .. og.. lige.. UM!!!
Jeg har 3 yndlings skuespillere jeg er HELT vilde med, Johnny Depp, Ewan McGregor og Thure Lindhardt.
OG SÅ! TO, TO, 2!! Af mine yndlings skuespiller, har det så godt sammen og laver så meget sjov!! HVOR FANTASTISK ER DET IKKE LIGÈ? Åh, jeg har lyst til at gå amok!! Åh! De to drenge kan stadig have det sjovt! Hvor er det bare fantastisk og se dejligt!! JEG ER SÅ GLAD PÅ DERES VEJNE!! Hvor er det bare DEJLIGT de kan ha' det så sjovt! Hvor er det fantastisk, de to dreng! Haha! UM! - Kunne skrige!!
Hvor er de dejlige dejlige dejlige dejlige dejlige...!!!!!



Lad os lige få det sidste med fra Ewan fordi det er SÅ FANTASTISK!!


-"Jeg kan godt lige skuespillere, der også leger. Og jeg har altid haft mindst lige så stor fornøjelse af at være sammen med skuespillere, der kun er med på en enkelt optagelse, som de store stjerner. "


Åh se, Stellan Skarsgård og Thure har det også hyggeligt sammen, hahah :D

Ingen kommentarer: