Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 14. maj 2009

Mellowdie Grand PRIX - or as it is Eurovision Song Contest (I kan ikke høre det, men jeg har britisk accent!)

Jep Jepper!
Der er jo "Eurovision song contest" nu, eller, Der er semifinaler! Så det i tirsdag, oooog! I dag er Danmark med :D
Brinck med Belive Again. Han har også været med til at lave den vildt gode titel sang til Anna Pihl :D
Brinck - Belive again:

(Jeg er HELT vild med den flotte mark han går på!!)

Men ja, ved nu ikke hvad jeg skal sige om sangen? En meget normal popsang, og jeg tror faktisk VIRKELIG den har en god chance!! Virkelig meget!
Synes det er sådan en meget normal sang, som alle jo synes okay om! Især i meldi grand prix tror jeg den kan ha' virkelig gode chancer!
Så vi får se.. om han kommer med i dag! Videre til Finalen, på lørdag tror jeg!
Jep jep!
WUP!

Ingen kommentarer: