Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 10. maj 2009

The Script - FILMING TIL KONCERT!!

Da jeg var til The Script koncert.
Den 8 december 2008, :D yay! Yes yes.. I store vega!
Så var der de her STORE skilte på vej op af trapperne og det hele hvor der stod "KONCERTEN U AFTEN BLIVER OPTAGET" og vi var sådan "Yay" for det var godt nok sejt :D


Siden det har vi bare prøvet SÅ meget at finde ud af hvor man dog kunne se det de filmede?
Var det på en DVD? En ny musikvideo? Vi Kunne bare IKKE finde det!
Og har skrevet alle mulige steder, men UMULIGT at finde! øv øv!
MEN! Hvad har jeg så lige fundet?!
http://www.concept-concerts.com/bands/the_script/koncerter/the_script_paa_store_vega
YAY!!! HER ER DET DE OPTOG! Her er showet fra Vega! HVOR SEJT ER DET IKKE LIGE?
Så endelig fandt vi ud af hvad det skulle bruges til..
Eller egentlig ikke? Jeg forstår egentlig ikke hvad det skal bruges til?
Det ligger bare midt ude på nettet, og ingen opdager det.. halvt underligt!

Jeg kan ikke se meningen i den blev filmet? Synes det er lidt spild af strøm, arbejde, besvær, tid, penge o.s.v men anyway, stadig fedt det blev filmet :D Og det var ihvertfald vildt fedt derinde :D
Og NU skal vi jo til Script koncert IGEN!! 3 juni!! YAY! glæder mig utroligt!!
De laver bare så fantastisk musik!
http://www.concept-concerts.com/bands/the_script/koncerter/the_script_paa_store_vega
Husk at se videoen :D Jeg tror jeg er med, hihih :D

Ingen kommentarer: