Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 12. oktober 2009

Afhængighed af spil


Hæhæ!
Ja jep! hih
Jeg var oppe til kl. 2 i nat. Hvorfor?!
Fordi jeg blev afhængig af et MEGA fedt spil jeg bare skulle spille færdig?
Og hvad nu det? Et spil, huh?
Yeah, det sgu næsten ingen gang et spil.
Det hedder The Tokio Hotel, og er nærmere en historie med små gåder!!
Det handler om man starter et sted, får at vide hvem man er, så læser man en lang historie, og har så fået et brev. I det brev står der man skal finde et sted. Men man må selv regne ud, ud fra kortet hvordan man kommer videre. Sådan går det videre fra sted til sted. Man skal regne en billedgåde ud, lytte til noget radio og der fra regne et land ud, se en film og læse en flyer, og skal udfra det regne ud af hvor på et kort man skal hen.
Hver gang man regner noget ud, er det noget man skal søge på google, og er Tokio Hotel sider, fx. Greek Tokio Hotel forum, Tokio Hotel UK street team, tokiohotelnz.com og nogle gange skal man også søge på google. Nogle gange er det ikke altid en side, men bare noget man skal trykke på, eller regne ud.
Det er bare et SUPER NICE SPIL! SYGT SJOVT!! Kan ikke helt forklare det, men VIRKELIG spændende!!!
Hele historien handler om at du (jeg personen) har fået et brev om at man skal møde et sted, og når hun kommer det sted, får hun en ny gåde som fører til et nyt sted, og sådan fortsætter det! og hun har fået af vide hun skal finde The Tokio Hotel, ellers aner man ikke hvad man skal!! hehe
Jeg har nu klaret level 1! (gjorde jeg i går aftes/nat) og så er jeg noget til 2! - Hvor der så står at det først kommer den 29 oktober!! tihi!! Så nu må jeg vente!!
Grunden til jeg fandt det, var fordi en fortalte mig der var noget med Panik! og var der også, en film hvor Panik var med, og en flyver hvor der var et billede af dem!
Super nice!!
Der er desværre kun 4 leves i alt :o øv!
GLÆDER MIG TIL DET NÆSTE!!
http://www.capsoffforcharity.com/tth

Ingen kommentarer: