Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 22. oktober 2009

Español


Yeah!
Soy una chica y me llamo Line. Tengo dieciseis años y soy de København (Dinamarca).
No hablo español, hablo danés!! - YEAH!!!

Nogen der ved hvad det betød? Yeah okay, noget kunne jo regnes ud!
MEN MAIN!! Jeg havde SPANSK i dag!! jaaaaaaaaaaah!
Og jeg siger bare, main main main, DET VAR BARE FEDT!
Det var så super sjovt!! og vildt nice of hyggeligt sprog :D Og læren var også bare super glad og flink (nok også det der gør det er godt :D) - Men det var sgu fedt!!
NICE SPROG!!
Um, hvis jeg kan og det kan puttes ind, så skal jeg sgu ha' spansk i gymnasiet! Det SIGER jeg BARE!

Og som jeg altid har sagt, hvad fuck sker der for fransk? Hvorfor skal ALLE tale fransk? Hvis du ser et eller andet internationalt, så er det ALTID på engelsk (selvfølgelig, huh) og lorte fransk!! HVAD SKER DER?! der er sgu da MANGE flere der taler spansk end fransk! MAIN hvor er det altså duuumt!!! HALLO!
Jeg hader det sådan!! Det ligesom det der engelsk, det bare fordi de er "finere folk" end os andre! HUH!


Estoy muy mal, ADIOS!

Ingen kommentarer: