Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 22. oktober 2009

October and April! VIDEO!!

UM!
Ehm... Ja!
JEG ELSKER DEN HER VIDEO!
Men jeg er i stener humør, sorry! huh!
Nånå!!
WOW;! Jeg elsker den by, og bygningerne og alt det!! VIRKELIG FLOT LAVET!! I flotte farver, DET SÅ VILDT!! NEW YORK!!!
Men virkelig FLOT!! Og så HIMLEN!!!!! WWWOOOOOOOOOOW!!!
Det VIRKELIG flot at himlen er lys i den ene side og så går ind i det mørke, DET SER VIRKELIG FLOT UD!! Helt VILDT!!!
Også at bare HELE byen og HELE hilmen bare er delt i de to!!
LYS og lyserød, og mørk og grå!! Og så lyserøde lyn i det mørke xD DET VIRKELIG SYGT FLOT!! Helt vild meeeeed deet!!!!!!!!! - Den sorte halvdel er VIRKELIG flot!!!!!! Og skyerne virkelig flot lavet!! og mere detaljeret og aftegnet!!
Himlen er specielt virkelig flot lavet!!
Og så kan jeg godt lide det, at han er mørk og alt det + hvilket går ind i sangen - OKTOBER!! Mørk stemme som Lauri har, I tekst forklarer de også om hinanden, Oktober - kold mørk DET HELE!! - Og HUN! Den lyse side, som går over broen til den mørke side!! - I sangen hendes helt lysestemme og høje toner!! - April!! Hvor de synger hun er lys og glæde og varme!!!
October and April
Like hate and love - Worlds apart - This Fatal love was like poison right from the start - Like light and dark - Worlds apart - this fatal love was like poison right from the start!
ALT virkelig symboliseret med sangen!!! Den her video!! MEGET!
Men jeg kan ikke lide at hun overtager ham til sidst :S Øøøv!!!
Alt i alt, en virkelig flot video!! MEGET flot!! - ´Men en smule for kedelig, der sker ikke nok, de går og går bare!! Der er ikke så utrolig mange ting der sker, og det kan til sidst blive for kedelig - også fra de samme vinkler HELE tiden! Man kunne godt ha' fundet nogle nye vinkler!! - Men ellers flot! Meget flot! Men slet ikke den bedste!!

Nå men hensyn til SANGEN:
Det er første gang jeg virkelig har synes jeg kunne tage stilling til sange, og den er, GOD! Ja den er sgu flot! Især teksten, meget flot! Flot flot.. Jeg kan godt lide den lethed i sangen, det som om de bare hengiver sig og slapper af når de synger!!
Meeeeen, det er LANGT fra den flotteste de har lavet, lang fra den bedste!! Slet slet ikke!
Og jeg har ikke den der lyst til at høre den igen og igen, slet ikke!!
Så, den er god! Men ikke fantastisk!
Og så kan jeg ikke lide de stykker hvor de synger sammen så godt! Det lyder ikke særlig godt!!
Og Anette, ja hun har en virkelig dejlig stemme! Den er fantastisk - ligesom Lauri's!
Jeg synes i omkvædet de matcher helt utroligt flot sammen, de rammer tonerne helt sammen, og det er meget præcist!

Ingen kommentarer: