Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 9. oktober 2009

AFI'S NYE VIDEO!!!!!!


UM!!
OKAY!!!! - Hvis jeg.- argh! FREEEAK!!!!!!
DEN HER VIDEO ER BARE SÅ HELT UTROLIG FANTASTISK!!
JEG ER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ VILD MED DEN!! ARGGHG!
Og kan slet ikke udtrykke mig nok!
Men MAIN hvor jeg dog ELSKER AFI, og deres musik! ARGH!!!!
Det er bare for utroligt!!
VIRKELIG!!
Hvor er det bare SYGT FEDT!!!!
Og det sort-hvid/guld - WOW siger jeg bare! Hvor er det bare mega fedt!! Og hvor er den bare fed og flot den VIDEO! OH GOD!! WOWOWOW!!!
Det så vildt, main main main main!
ARGH! Der sker for meget på en gang, det kan jo ikke udtrykkes!!!
... ARGH! DET HELE KOMMER PÅ EN GANG!!

MEN MEN, woooooooooooooow - Jeg elsker bare at det er lavet i sort/hvid det her! MAIN! Det er er er er er FANTASTISK!! FAAANTASTISK!!!
Og Jade's nye hår, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaain! Iiih I like iiit!! I DO! Woohow!!
I det hele taget er jeg HELT vild med Jade i den her video, altså wow main!
HAn virker bare så rolig og afspændt! Som om alt han laver bare er sådan noget stille og roligt noget, hvor man ikke giver så meget i det. Main kan ikke forklare det, men det ser så flydende ud, lige meget hvad han laver, hopper, danser, går, synger, bevæger hovedet, ligger på gulvet ALT! Undtagen lige hans lille solo, der ser han mere, ja. Koncentreret ud, som om han ikke bare "går en tur"...
Main kan ikke forklares, ingen gang fordi det bare ser ud som det er så let for ham det hele, det gør det jo egentlig også, men det er nu ikke helt sådan ment, han er bare så rolig og så afslappet! WOW, I really like it!!
Daveys er også ret fiin! hihgi! Jeg kan VIRKELIG godt lide ham i den her video!! Ja, Davey er bare Davey! Main, det er bare cool, han er bare så fantastisk :D
Ej seriøst! Hvor er de drenge bare fantastisk!
Åg God, hvor jeg dog elsker dem! WOWOW!!
Og den sang er så helt utroligt igennem fantastisk wowowowwo!!!
UM!
Det er sgu ubeskriveligt!! Det er det virkelig!!!

Ingen kommentarer: