Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 13. oktober 2009

Funny little world



Udover jeg er så utrolig vild med den her sang! altså wow! Den er bare så utrolig sød!! Jeg var vild med den fra første gang jeg hørte den (i maj), og elsker den stadig!!
Men så er den her video også bare for FED!
Den er så sød og hyggelig, og så fedt lavet! Man bliver bare så glad af den!!
OG alle de steder han kører gennem, det er simpelhen så hyggeligt! Og så sidder han der på sin stol super fint og synger den her fantastiske sang!
Jeg elsker der hvor der kommer en Joker løbende gennem billedet, og han kigger bare så super sødt efter den, haha, love it!!! - Det i det hele tiden en virkelig fed scene! Og den måde han smider kortende i takt med musik, det sgu fedt!
Jeg elsker også de stykker, hvor de klipper fra han synger, og så kommer der hurtigt nogle klip hvor han laver noget andet - smiler, slår ud med armende, kigger, åbner en æske, osv, bare nogle af de ting hvor han ikke synger, det ser simpelhen så godt ud når de gør det!! det passer simpelhen så fedt ind i! Det så fedt lavet!!
De små detaljer er simpelhen så fede! Æsken, stjernekasterne, glimmer, blomster - KORTENE!, det hele! Simpelhen bare så fedt!!
Og der hvor de går op i hastighed nogle gange, er virkelig også godt! Det ser super godt ud!
Og dem med banner, hvor der står hvad han synger på, det sgu også sejt!!
Det i det hele super fedt at han bare hele vejen igennem sidder der, på forskellige måder, og så sker der alt det bag ham! Virkelig fed ide!!
Jeg ELSKER bare den her video!!

Ingen kommentarer: