Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 19. oktober 2009

Oh my Oh my Oh my! Jeg har alt for tralvt alt for tralvt!!

Jeg har alt for travlt alt for travlt!!
Er i brobygning nu!! PÅ STX - i Odense -.-' Main main maaaain!!
Og jeg har slet ikke fået tid til at´sige jeg har fået min AFI CD!!! UM! CRASH LOVE! - um!
Yeah,.. har ikke haft tid til at høre så meget!! øv øv!
Og er også super stresset nu!!
Men ind til videre virker CD'en super duper god!! og jeg ville bare så gerne høre mere mere mere!!
og ville bare så gerne bare kunne være hjemme, og bare slappe aaaf!! Mit dejlige hjem!! Gid jeg var det!!
Jeg er så stresset over det brobygning!! Sover næsten sikke! og så har vi normale timer, hvor vi skal sige noget og op til tavlen og alt muligt, og gør mig bare SÅ VILDT NERVØS!! Kan slet ikke holde det ud!! IHM!! Åh nej, lort lort!
Tror jeg må lægge mig og læse en bog for at slappe af!!
AFI'S NYE CD HEEEEER!!! Fantastisk, main!!

Ingen kommentarer: